Kissé fáradtan, mégis lelkesen lépked a kórház főbejárata felé. Kezdetben szokatlan volt számára, hogy ne jobbra, hanem balra induljon el, de most már automatikusan, talán még csukott szemmel is képes lenne odatalálni. Mikor az ajtót nyitja egy női hang kiabál utána és egy határozott intéssel jelzi neki, hogy lépjen vissza. A pult alól egy dobozt és egy borítékot tol a kezébe, azzal a szöveggel, hogy valami olasz férfi hagyta itt neki. Kirának pedig hatalmasat dobban a szíve, mert csak és kizárólag egyetlen egy olasz jöhet nála szóba. Mivel elég jól ismeri már a másikat, nem esik rögtön neki a kibontásnak, úgy dönt, hogy inkább majd csak a luxus kecó védelmező falai között nézi meg a csomag tartalmát. Ahogy elindul, küld egy üzenetet a másiknak, hogy most végzett és akkor majd a megbeszéltek szerint találkoznak. Na és persze, megköszöni a meglepetést és hosszan kifejti, hogy mennyire nem kellett volna. A küldés gomb megnyomásakor azonban a telefon egy csippanással jelzi, hogy nincs benne több energia, így nem tudja, hogy az üzenet átmegy-e vagy sem, a készülék mindenesetre a táska mélyére kerül. A lakáshoz érve, mosolyogva köszön a portásnak, aki már meg sem lepődik azon, hogy hosszú perceken keresztül győzködi magát a lifttel kapcsolatban. Tisztán emlékszik rá, hogy mikor legelőször volt ez a meccs közte és a felvonó között, szerencsétlen ember azt hitte, hogy megbolondult és mindenáron orvost akart neki hívni. Ezen a mai napig muszáj nevetnie. Nagyjából öt perc mire belép a dobozba, hogy aztán csukott szemmel, szinte reszketve érjen fel a szintre, melyen az Alfonso által bérelt lakás van. Minden egyes alkalommal, mikor idejön, meglepődik azon, hogy milyen nagy és micsoda pazarlás ez kettejükre. Cipőjét, táskáját a helyére teszi, majd izgatottan kezdi el bontani először a dobozt. Elképzelése sincs, hogy vajon mit küldhetett a másik, re ha tippelnie kellene előbb számítana fehérneműre, mint a kis tasakokra, melyek porokat és tablettákat rejtenek. Szemei kikerekednek, amikor a kezei közé kerül egy kézzel írt üzenet, mellyen az áll, hogy 'Ugye tudod, hogy Alfonso nem cukorkát árul?' a szignó pedig egy F betű. Perceken keresztül forgatja a kezében a különböző tasakokat és az üzenetet. Szeme tudja mit lát, az agya viszont képtelen felfogni, így inkább félre is teszi és nyúl a borítékért, melyet már sokkal kevésbé lelkesebben nyit ki, mint a dobozt. Képek kerülnek a kezébe, Alfonso és a családja, akik mind sötétített autókkal, emberekkel körülvéve járkálnak és cikkek, melyek kitérnek a Deluca család történetére. Nagyjából két óra telhet el azzal, hogy ankaoott ajándékok tartalmába beleássa magát. Arcán ridegség ül, úgy érzi, hogy teljesen megvezették és becsapták, de nem is ez az egészben a legszörnyűbb, hanem az, hogy most érzi teljesen kereknek azt, ami eddig körbevette. Fáradtan és csalódottan tekint az órára, mely nevetve tolja a képébe, hogy Alfonso nemsokára megérkezik. Eszébe jut, hogy el kéne mindent rejteni és úgy tenni, mintha semmit sem tudna, de az nem ő lenne. Egy pillanat alatt le lehet olvasni az arcáról, hogy van valami, így hát úgy dönt, előre felkészíti a másikat. A képeket és a cikkeket a bejárati ajtótól, egészen a konyháig kiplakátolja a falra. A konyhapultra pedig odavágja a cuccot, hogy az legyen az első, amivel szembe találja magát a másik. S, hogy Kira mit csinál? Előveszi a legélesebb kést a fiókból, amivel gyümölcsöket kezd el szeletelni.
Shot guns and roses
Make a deadly potion Heartbreak explosions
In reckless motion
♡
I fell in love with the devil
And now I'm in trouble
I fell in love with the devil
I'm underneath his spell
★ lakhely ★ :
Manhattan
★ :
★ foglalkozás ★ :
Sebész rezidens
★ play by ★ :
Adelaide Kane
★ hozzászólások száma ★ :
286
★ :
Re: Tell me the truth - Alfonso & Kira
Szomb. Aug. 05, 2023 10:00 pm
“When I ask you're hiding from me, mm-mm. Confusing thoughts and mystery, I see. Our love was just a fantasy, for me. You played me like nobody, mm-mm. When you were everything for me, mm-mm”
Alfonso úgy egy hete hallgatja az ismerőseitől, bennfentes üzlettársaitól, és a VIP tagjaitól, hogy mintha több energiája lenne mostanában, mint az évek alatt bármikor, ami valahol igaz, valahol pedig éppen az ellenkezőjét éli meg. A Kirával való, szinte semmiből jött, de annál intenzívebb kapcsolata - mert már talán az elmúlt időszak alapján bőven lehet annak nevezni - feltöltötte olyan élettel, ami egyértelműen hiányzott eddig a mindennapjaiból, viszont annyit nyomják az ágyat, hogy néha már alig érzi a tagjait, és kezdi azt gondolni, lehet, ez még sem annyira normális, mint elsőre gondolta. Aztán mindig elkönyveli maguk között, hogy náluk ez a normális, mert ha meg is próbált valamennyi távolságot tartani a másiktól, akkor éppen Kira volt az, aki meglepte, ő pedig nem az a fajta, aki bármikor nemet mondana, mert a saját élvezeténél neki most sokkal fontosabb a másiké, és ha másért nem, akkor azért hajtotta a lányt, hogy a nevét az ajkán tudja, mert ez a mai napig olyasmi, amit nem tudna megszokni, úgy gondolja. Az éjszaka jól telik, ahogy az elmúlt időszakban, főleg a nyári szezon miatt mindegyik, ő pedig érzi már a sejtjeiben is, hogy ha nem húz meg hamarosan egy határt, akkor az egyik tagja feladja a szolgálatot, és így is eleget hallgatja a másiktól, mennyire öreg, nem akar további eszközöket adni a kezébe ahhoz, hogy ezt soha ne is tudja befejezni. Valamiből vissza kell vennie, gondolja, ahogy a hajnali napsugarakat figyeli az átlátszó lift falán keresztül, de az nem a másik lesz, mert abból úgy érzi, sohasem lesz elég sem a testének, sem a lelkének, és még az elméjének sem, és szinte alig várja, hogy fáradtan ugyan, de megérkezzen a lányhoz a közösnek mondható lakásba, ahol ilyenkor találkozni szoktak a megbeszéltek szerint. Alfonso megérzései nagyon jók, a jelek azonban nem jöttek sem az éjszaka folyamán, sem korábban, amikor a lány hazaért, így amikor a lift ajtaja egyenesen a túlzásnak vélt, és ezt mindennap felemlegetett lakásba nyílik, a torkát elfogja valami, amit nagyon hosszú évek óta nem érzett, és talán tett is rá ígéretet, hogy soha többet ennek nem teszi ki magát önként. Semmi sem szokta a figyelmét elkerülni, így nem néhány lépés, amíg a konyhába ér, mert minden kiragasztott képet egyesével szed le a falról, és nézi meg őket. Néhány kép a clubból, amint megy a fogyasztás, van köztük olyan, ahol ő és az apja, nem egy verőember társaságában éppen egy méregdrága, fekete autóból száll ki, néhányon az anyja és a húgai is szerepelnek. A figyelmét a családjukról szóló, olasz cikk, meg a nápolyi maffia említése kapja el leginkább, el is olvassa, mintha szóról, szóra tudni akarná, mert így jobban tud védekezni. Pedig a lelke tudja, hogy vége van. Az már hetekkel ezelőtt, az első együtt végigszexelt éjszaka után tudta, hogy mindegy, mit akar, csúfos véget érnek egyszer. Minden a kezében, amikor befordul a konyhába, ahol a pultra tabletták és porok vannak kis zacskókban kirakva, szinte premierplánban, hogy megértse, mindenbe be lett avatva a másik, anélkül, hogy ő bármit is mondott volna neki. Kira arca ezzel egyetemben azonban semmitmondó, amint szeleteli egy indokolatlanul nagy késsel a gyümölcsöket magának, és mivel nem szólal meg, Alfonso tudja, hogy neki kell mondania valamit. - Lehet tudni esetleg, hogy ezeket honnan szerezted? - Egy, és nagyon erős tippje lenne, amit az egész átbulizott és átdolgozott éjszaka okozta fáradtság ellenére is megrakna nagy pénzekkel, de valahogy szeretné szóra bírni Kirát, aki valószínűleg felrobban, és az talán jobb is volna, mint a hallgatás, mert Alfonso sem tudja még, mi kavarog őbenne, így kurva jó volna kiabálni egy sort, hogy legalább egy részét leadja a feszültségnek, amitől mindjárt agyvérzést kap. Dühös, de nem Kirára, ezért nem akarja, hogy máris eldurranjon az agya, de mivel a tippje egy olyan olaszt takar, akit amúgy is szívesen kinyírnia a picsába, nem áll tőle messze, hogy szétverjen valamit, és erre az energiára most itt nagyon nincsen szükség. - Látom termékbemutatót is kaptál. - Mondja már kicsit ingerültebben, ahogy ledobja a pultra a képeket, és felveszi a tablettákat, meg a porokat, de hamar megszabadul az összestől, mert minél többet használja a kezét, annál jobban ki fog akadni. Ez egy olasz vonás lehet, úgy hiszi. Lehet pontosan ezért nem fűz hozzá semmit mást egyelőre, mert azt sem ártana felmérni, hogy és hol áll most a másik a megszerzett információk fejében. Már azon is csodálkozik kissé, hogy itt találta, a fogadtatás viszont egészen Kirásra sikerült a közelgő ciklon ellenére is.
A képek egyébként nem is annyira durvák. Ha csak ezeket kapná, akkor valószínűleg nevetve mutatná meg őket a másiknak, hogy nézze már meg micsoda fotogén a családja. Még a tabletták és porok is olyan dolgok, melyeket talán elfogadott volna. Mert biztos benne, hogy lenne rá olyan magyarázat és szöveg, mellyel Alfonso simán elhiteti vele, hogy ez jó és szükséges. De a cikkek és a történetek azért ennél jóval nehezebben emészthetőbbek. Szeretné azt gondolni, hogy ez csak egy kamu lap, kamu íróval, kamu szavakkal. Így még az újságra és a szerzőre is rákeres és sajnálatos módon minden teljesen hihető. Újra és újra néz mindent, egyben akarja látni az egészet, mert mindig kihangsúlyozza, hogy neki erre van szüksége a megértéshez, azonban egy fontos részlet hiányzik. Alfonso. Egyszerűen nem fér a fejébe, hogy miért volt jó ez neki, mi célja volt azzal, hogy ennyire megvezeti és még csak célozni sem céloz arra, hogy van valami, amit el kell mondania. Csalódott, de nem is igazán azért, amit lát és olvas, hanem azért, mert az a férfi, akit közel engedett, átverte. Úgy baszta át a palánkon, hogy Kira a földbe krátert ütve érkezett meg. Ez pedig számára most a legundorítóbb az egész történetben. Mikor hallja az olasz érkezését, szíve hevesen kezd el dobogni és úgy markolja a kést, mintha attól remélne biztonságot. Aztán nevetnie kell ezen, hiszen biztos benne, hogyha a másik bántani akarná, már rég megtehette volna. Így ereszt a markolat fogásán, sőt mikor kérdést intéz hozzá a másik, le is teszi. Nem szól semmit, csak megfordul, és a pulton lévő cetlit odacsúsztatja Alfonso elé. Tudná elmés megjegyzéssel közölni, hogy f, mint farok? De valahogy még ehhez sincsen energiája. Egyetlen egy pillanatra néz csak a másikra, aki könnyen kiolvashatja belőle a csalódottságot, de a dühöt egyáltalán nem. Ami valószínűleg így sokkal veszélyesebb, mert ha most nincs benne ilyesmi, akkor lehet, hogy a későbbiekben olyan erővel tör majd ki belőle, melyet egyikük sem lesz képes kezelni. Ezután a pillanat után visszafordul és szeletel még némi gyümölcsöt, melyeket egy tálba tesz, önt rá joghurtot és a tetejére müzli is kerül. Aztán szerez magának egy kanalat, hátátl a pulttal támasztja meg, s csendben kanalazza a kreálmányát, miközben nézi, hogy a másik eltünteti a tasakokat. Szólni azonban azután sem szól, hogy már a fele is elfogy annak, amit készített, csak jó hangosan rágcsál és vár. Azt szeretné, ha Alfonso magától kezdene el beszélni és segítene neki megérteni mindazt, amit csúnyán az arcába vágtak. Emlékszik ő arra, hogy a férfi azt ígérte igazat mond és arra is, hogy ő pedig azt, hogy nem megy el. Nos, most nem azért nem ment el, mert megígérte, hanem azért, mert ez már nem egy egyszerű kaland, hanem annál jóval több és nem tud csak úgy elrohanni előle. Pedig tudja jól, hogy ez lenne a legésszerűbb, mert ha csak egyetlen egy szó is igaz abból, amit olvasott, hát köszöni, de ő ebből egyáltalán nem kér.
Shot guns and roses
Make a deadly potion Heartbreak explosions
In reckless motion
♡
I fell in love with the devil
And now I'm in trouble
I fell in love with the devil
I'm underneath his spell
★ lakhely ★ :
Manhattan
★ :
★ foglalkozás ★ :
Sebész rezidens
★ play by ★ :
Adelaide Kane
★ hozzászólások száma ★ :
286
★ :
Re: Tell me the truth - Alfonso & Kira
Szomb. Aug. 05, 2023 11:04 pm
“When I ask you're hiding from me, mm-mm. Confusing thoughts and mystery, I see. Our love was just a fantasy, for me. You played me like nobody, mm-mm. When you were everything for me, mm-mm”
A másik némasága elég egyértelmű a számára, olyannyira, hogy nem tudna már mást beleképzelni, mint mondjuk néhány reakciójába az elején szerette volna. Kira azt akarja, hogy kezdjen el beszélni, ő pedig kiengedi magából a fáradt gőzt, mert még nem biztos benne, hogy képes lesz rá, de jelent neki ez a lány annyit, hogy legalább megpróbálja. Rengetegszer megerőszakolta már magában az olaszt annak érdekében, hogy működni tudjanak ők együtt a hálószobán kívül is, úgyhogy egy összefoglalás erejéig most is mennie kell a dolognak. Felül az egyik bárszékre, hogy irónikusan, de megint egy konyhaszigetnyi távolság legyen közöttük, miközben a hevesen verő szíve a dühtől nem csak a torkában, de az orrában, a fülében, és mindenhol dobog, ahol csak érezni tudja, és igyekszik nem instant agyfaszt kapni, amikor a cetlin egy F betű indikálja, hogy a lottózás sem állhatna messze a férfi szerencsés, vagy éppen szerencsétlen szériájától, mert simán betippelhetné a főnyereményért akár a számokat is. A cetlit erős öklébe markolja, és apró galacsint gyárt belőle pillanatok alatt, majd a pultra ejti, és úgy nyúl a fotókért, képekért, cikkekért, mert minden szarságért, amit annak a szarházinak volt ideje ellene összegyűjteni valami kicsinyes bosszú miatt, mintha egyelőre minden rendben lenne azon kívül, hogy fel fog ténylegesen robbanni, és ezúttal semmilyen szexuális töltetet nem tud ebbe belecsempészni. Pedig a tervei között az szerepelt, és nem... ez. - Melyik része érdekel? - Tisztában van vele, hogy minden, de nem lehet látszólag néhány mondatban összefoglalni az egész életét, mert a maffia szó hallatán úgyis kimenekül majd a lány a világból. Ettől függetlenül ráemeli a tekintetét a másikra, gond nélkül, és keres némi választ vagy reakciót bármiben, amit a ropogtatáson kívül ki tud venni a gesztusaiból. Mikor nem kap semmit javarészt, a kezébe akad a cikk, és egy ideig nézve a sorokat, nem olvasva egy betűt sem próbálja felfogni, hogy ez most tényleg megtörténik. - Ezzel a cikkel akarták lejáratni a családomat Nápolyban. Egy helyi lap akarta a Deluca nevet a sárba tiporni, de nem jártak sikerrel. - Először úgy tűnhet, hazudni fog, és arra kanyarítja a történetet, ahol a cikk minden szava hazugság, és amúgy sincsen semmi köze a maffiához, de felemeli, és megnézi a családtagjait az egyik fotón, amit egy bokor mögül készítettek talán, és elönti az érzés, hogy őszinteséget ígért, és az, hogy nem is tudna semmi mást adni, mert ő mindig az szokott lenni. - Azért nem sikerült, mert a nápolyi maffia élén állunk, onnan pedig bárhová elér a keze Ginonak, ha nagyon akarja. Lepattant az egész próbálkozás rólunk, mintha sosem létezett volna, mert aki nem akarta, nem hitte el, aki meg tudta, azt nem érdekelte. - És legszívesebben vállat vonna, de nem teszi, csak figyeli megint a másik tekintetét, ahogy felemeli a saját kék szemeit, mert kimondta, amiről úgy gondolja, a másik nem akarta hallani, és látni akarja, merre akar majd szaladni, hogy megállíthassa. Nem akarja elengedni a másikat, és még nem tudja, hogy lesz ereje, amikor elkezd összepakolni perceken belül. - Ebbe születtem, Kira. Ebben nőttem fel, ez az egész életem. Nem várom el, hogy megértsd, azt sem, hogy részt vegyél benne. - Nem kifejezetten tárgyilagos, amikor beszél, de nem tudják úgy átjárni a másik iránt érzett érzelmei a hangját, ahogy szeretné. Nem gondolja, hogy sokat segítene rajtuk, Kira sem egy érzelmes fajta, mégis, ez már nem csak a dugásról szól, ez jóval több volt már hetekkel ezelőtt is, amikor ezt a lakást szerezte maguknak. - Csak meg akartalak tőle védeni. - Fejezi be őszintén, mert itt nem csak arról van szó, hogy Kira vele marad-e, vagy sem. A hallgatása, a lakás, az, hogyan húzta fel magát Francesco miatt, mind afelé sodorták, hogy a másikat ettől a világtól elszeparálva, de érezni tudja mindenhogy, ahogy engedi neki. Tudja, sejti, hogy ez most hogyan néz ki, és, hogy önzőnek meg hazugnak tűnhet, de egyik sem vezérelte egyetlen cselekedetében sem.
Ő tipikusan az az ember, aki, ha veszekszik, kiabál és kiadja magából a dolgokat, addig a másik fél teljesen biztos lehet abban, hogy mennyire érdekli és küzdeni akar. Ha azonban hallgat, az sosem jelent jót. Most nem azért hallgat, mert az elmúlt hetek alatt kialakult, mindent leromboló érzelmei elmúltak volna. Ott vannak azok, csupán csak háttérbe szorultak és valami más került az előtérbe. Ebben a pillanatban annál is erősebb ellenszenv és utálat dolgozik benne, mint a legelső alkalommal, pedig már az sem volt kicsi. Mérhetetlen csalódottságot és kiábrándulást érez, mely mellé némi undor is párosul. Nem tudja felfogni, hogy lehetett akkora ostoba, hogy semmit sem vett észre az egészből. Utálja magát azért, mert hagyta, hogy az olasz ennyire szépen felépítsen valamit, elhitessen vele mindent, hogy aztán egy pillanat alatt az egész összeomoljon. Azt el kell ismernie, hogy kifejezetten jól csinálta, hiszen nem hazudott, egyszer sem állított olyasmit, hogy nem az, aki, mert Kirában fel sem merült ezt megkérdőjelezni. Nézi a sziget másik oldalán ülőt, akiről azt hitte, hogy már kezdi kicsit jobban megismerni, hiszen a testiség mellett, képesek voltak beszélgetni is egymással. Nézi és fáj a mellkasa, mert most inkább lát magával szemben egy idegent, mint azt, akivel hetekig osztozott mindenfajta örömben. Hánynia kell és meg is teszi, valamikor akkor, mikor Alfonso száját elhagyja a maffia szó. Nem kér elnézést, arra nyilván ügyel, hogy a lehető legkevésbé gusztustalan módon vigye véghez ezt, így a szemetesben köt ki, amit nagy nehezen leküzdött. Ha véletlenül ingert érezne arra a másik, hogy közelebb jöjjön, egyértelműen jelzi neki, hogy kurvára ne tegye, aztán a csaphoz lép, hogy rendbe szedje magát és a továbbiakban onnan hallgassa tovább, mit ad be neki a férfi. A következő gyomros akkor érkezik, mikor Alfonso azt mondja, hogy nem várja el, hogy megértse vagy, hogy részt vegyen benne. Lehetne ezért hálás, hiszen tényleg nem szeretné ilyesmiben tölteni az idejét, ugyanakkor ismét olyasfajta értetlenség és düh keríti hatalmába, melytől ordítani tudna. Mert, ha nem várja el ezeket, akkor mégis minek kellettek az elmúlt hetek? Miért kellett elérni azt, hogy gyengéd érzelmei legyenek a másik iránt és miért kellett valami olyan képet vetíteni elé, melyről a férfi biztosan tudta, hogy lehetetlen. Mert ez történt, hiszen egy lakás bérlése, egy közös sorozat kiválasztása, a majd ezt és azt nézzük meg, mind mind egy olyan jövőképet alakítottak ki benne, amiről azt gondolta, hogy vele soha az életben nem történhet meg. Hát, nem is fog. A különös az, hogy a férfi mondanivalója egyáltalán nem ad neki semmit. Úgy érzi, hogy egy kicsiny morzsa jutott csak számára és ennél sokkal többre van szüksége. Nem, nem az érdekli, hogy mi történik a maffián belül, totálisan leszarja ezt a részt. Neki arra lenne szüksége, hogy magyarázatot kapjon arra, ami velük történt. - Oké - egyelőre nem tud és nem is akar ennél többet mondani. A tálat, amiből evett a pultra teszi. A kanál, hangos csörömpöléssel érkezik bele, ő pedig csak sóhajt egyet. - Szeretnék elmenni - közli hűvösen, rá sem nézve a másikra. Ez egyébként egy burkolt engedélykérés, ugyanis ő sem fogja megszegni azt, amit ígért, de egyértelműen ki akarja fejezni a másiknak, hogy a maradása esélytelen és tulajdonképpen csak azért van még itt, mert megígérte.
Shot guns and roses
Make a deadly potion Heartbreak explosions
In reckless motion
♡
I fell in love with the devil
And now I'm in trouble
I fell in love with the devil
I'm underneath his spell
★ lakhely ★ :
Manhattan
★ :
★ foglalkozás ★ :
Sebész rezidens
★ play by ★ :
Adelaide Kane
★ hozzászólások száma ★ :
286
★ :
Re: Tell me the truth - Alfonso & Kira
Vas. Aug. 06, 2023 5:21 pm
“When I ask you're hiding from me, mm-mm. Confusing thoughts and mystery, I see. Our love was just a fantasy, for me. You played me like nobody, mm-mm. When you were everything for me, mm-mm”
Két mondat között tart némi szünetet, amikor Kira gyomra látszólag nem igazán tudja befogadni a maffia szót, Alfonso pedig egy pillanatig megmerevedve, de kifejezéstelen arccal nézi őt, mert nem nagyon érti. Ő sohasem ismert másik életet, és nem is gondolkozott azokon a különbségeken túl sokat, amik most ennyire kiborítják a másikat; tisztában volt vele, hogy ez a vége lesz majd a kapcsolatuknak, amint kiderül, de sosem gondolta azt, hogy az ő élete annyira más lenne, miközben valójában az, amikor aktívan részt vesz a közeg folyamataiban. Nem mozdul azonban, mert annyira már ismeri a másikat, hogy nem fog most tőle semmit elfogadni, a szavait sem, nem, hogy segítséget, úgyhogy ettől megkíméli mindkettejüket. Csak folytatja, mesél, talán tárgyilagosan, de ha mondjuk Kira mondana valamit, vagy kérdezne, amit annyira szeret - és talán már Alfonso is szereti ezt benne -, akkor tudná, hogyan kell ebbe belekezdeni, folytatni, aztán lezárni. Sosem csinált még hasonlót sem, nője is mindig a saját világából volt, de az is már elég régen. Viszont nem jön semmi a másiktól, amire számít, semmi kötekedés, kiakadás, ami rögtön hiányozni kezd neki, és maró érzéssel tölti ez el a mellkasát, mert pontosan tudja, mit jelent. Még mielőtt Kira a szemét és az egész lényét semmibe nézve azt kérné, hadd menjen, már Alfonso tudja, hogy a másik szó nélkül fogja elhagyni a közös teret, amit kettejüknek szerzett. Pedig itt biztonságban volt mindentől és mindenkitől. Itt mindketten egyszerűek voltak, miközben kurvára nem azok, egyikük sem. Belészorul a döbbenettől a levegő, és tudja, hogy most azt kellene mondania, hogy a másik menjen nyugodtan, de valahonnan akad benne lélekjelentét, és egy kicsit másként fogalmaz, mert elengedni nem tudja a másikat, így legalább talán nyújt valamennyit az elkerülhetetlenen. - Nézz rám, kérlek. - Olyan ideges, mint életében még talán soha, és már azt tervezgeti, hogyan fogja konkrétan megölni ezért az unokatestvérét, de Kirával szemben nem akar, talán nem is tud most az lenni. Nem rajta tölti ezt majd le, hiszen magának is köszönheti az egészet, de ha ezzel kezd, soha nem engedi be őt a másik. A hangja tehát nyugodtnak hat attól függetlenül is, ahogy tombol benne az egész azóta, hogy engedélyt kért a távozásra a másik, ő pedig nem fogja kötni a szavához, amikor az előbb elhányta valószínűleg a férfitől, meg az életétől magát. Ennyire még másokkal sem lenne arrogáns, nem, hogy ezzel a nővel. Ha Kira rá tud nézni, akkor állja a pillantását, legyen benne bármi, de nem táplál ilyen jellegű reményeket, így nem szól, ha nem tudja megtenni. - Bármikor elmehetsz.. De én szeretném, ha maradnál. - Nem hiszi, hogy erre lenne megoldás, de elég sok mindenre hajlandó lenne azért, hogy valahogy mégis legyen. Nem dob be semmilyen ötletet, mert ekkora esélyeket nem lát arra, hogy a lány képes rávenni most magát ilyesmire, ismerve őt, valószínűleg már el is vágta magát ettől a férfitől egy életre. Csak kér, hátha elér vele valamit, bármit. - Minden éber pillanatomban olyan vagyok, amit megismertél, és az a személy kellett neked. De azon nem tudok változtatni, ahova és amibe születtem, Kira. - Annyira csendes, hogy magára sem ismer, de attól tart, ha most ennél hangosabban mondja, amit, akkor a konyhaszekrény üvege képes lenne beletörni, mert annyira éles minden, ami elhangzik. Ha Kira úgy dönt, hogy tényleg csak menni akar, mert engedélyt kapott, akkor viszont a helyén marad, biztosítva a másikat arról, hogy nem fog megőrülni, nem fogja rángatni, nem akarja majd megállítani, és tényleg mehet nyugodtan, ahogy azt az előbb elmondta.
Az olasz kérésének eleget téve, tekintetét rá emeli. Mi látható benne? Először az, hogy most meg mi a francot akarsz még? Aztán düh és végül szomorúság, mert ezek váltakoznak benne attól a pillanattól fogva, hogy a másik megérkezett. Nem tudná szépen megfogalmazni azt, hogy mit érez, csak abban biztos igazán, hogy az a szeretet, amivel elindult a kórházból, most totálisan el van fedve és apró szikrája pislákol csak a körülötte lévő káoszban. Nem vágyik már másra, csak a saját ágyára és a takarójára, mert ott legalább teljes biztonságban érezheti magát, még Alfonsoval szemben is. Felnevet kínjában, mikor Alfonso azt mondja, hogy szeretné ha maradna. Ez leginkább annak szól, hogy nem akarja azt gondolni, hogy a férfi tényleg komolyan mondja ezeket, főleg ha figyelt az elmúlt hetekben. Egyébként is, milyen jogon mond, kér ilyesmit, azután, hogy nem volt vele teljesen őszinte? - Hazamegyek - közli immár sokkal határozottabban, hogy egyértelművé tegye a döntését, nem csak a férfi, hanem saját maga számára is. Szavainak súlyt adva, el is indul, ám amikor az olasz újra megszólal, megáll. Még mindig van közöttük távolság, melyet egy apró hátra lépéssel növell is és így figyel arra, amit a másik mond. Keserűséget érez és egyre növekvő dühöt, melyet valahogy most már nem tud és nem is akar elnyomni. -Te tényleg nem érted, hogy mi az alapvető probléma? - és ezt még képes viszonylag emberi hangerővel és hangsúllyal mondani, de a következőket már nem. - Pont nem érdekelne, hogy hova és mibe születtél bele. Talán még el se hánytam volna magamat, amennyiben TŐLED tudom meg, nem pedig egy kibaszott csomagból, rám zúdítva mindent - csattan ki belőle az, amit eddig próbált magában tartani, de sikertelenül, ami igazán nem is lepi meg, hiszen tisztában van azzal, hogy milyen érzései vannak a másikkal szemben. - Annyira sem tartottál, hogy elmondd és nem azért, mert védeni akartál, hanem mert egy önző pszichopata vagy. A legnagyobb gond pedig az, hogy olyan simán bevettem az egészet, mindent bazdmeg, mindent - a konyhasziget szélét markolja, mintha csak szét akarná azt feszíteni, holott ez csak arra jó, hogy ne Alfonso nyakát kezdje el szorongatni. - Hazamegyek és nem feltétlen azért, mert egy maffia családból származol, hanem azért, mert nem akarok egy levegőt szívni egy olyan emberrel, aki képes volt ilyen aljadék módon megvezetni - lehet, hogy nem reagál a legmegfelelőbben, de valahogy az a kézikönyv, mely leírja, hogyan kéne ilyen esetekben viselkedni, soha nem került a kezébe. Sóhajtva tolja el magát a szigettől, hogy tovább induljon, mert tényleg nem akar maradni. Utálja ezt az egészet, a helyet, az időt, azt, hogy ilyen lehetetlen helyzetben vannak. - Remélem Alvizeval jókat mulattatok rajtam meg úgy mindenen - szúrja még oda a végére, majd ténylegesen elindul. Nem akar ő innen elvinni semmit, csupán a táskájára és a benne lévő holmikra tart igényt, minden más maradhat itt a következő balek számára.
Shot guns and roses
Make a deadly potion Heartbreak explosions
In reckless motion
♡
I fell in love with the devil
And now I'm in trouble
I fell in love with the devil
I'm underneath his spell
★ lakhely ★ :
Manhattan
★ :
★ foglalkozás ★ :
Sebész rezidens
★ play by ★ :
Adelaide Kane
★ hozzászólások száma ★ :
286
★ :
Re: Tell me the truth - Alfonso & Kira
Vas. Aug. 06, 2023 7:54 pm
“When I ask you're hiding from me, mm-mm. Confusing thoughts and mystery, I see. Our love was just a fantasy, for me. You played me like nobody, mm-mm. When you were everything for me, mm-mm”
Ha Kira nem is tudja, hogyan működik ez az olaszoknál, legalábbis a magukfajtánál, Francesco pontosan tisztában volt és van is vele. Alfonso csak úgy nem tálalhat ki egy egész szervezetet, akármennyire úgy gondolja, hogy idővel szükséges volna, de ha őszinte akar lenni, még nem látta itt az idejét. Annyit érzett, és talán jogosan, hogy ha kiderül anélkül, hogy ő nyitná ki a száját, akkor majd ez történik, és igaza is volt. Szóval tudja, hogy mi az alapvető probléma, mégis kissé összeugranak a szemöldökei, és megfeszülnek a tagjai, amikor pszichopatának, meg önzőnek gondolja őt a másik, mikor minden volt vele az elmúlt majdnem két hónapban, csak az nem. Pszichopata tendenciái lehet, hogy vannak látszólag, de bárki, aki jobban ismeri őt a felszínnél, tudja, hogy egy vicc, amit most a másik mondott, még ha dühből is tette. - Ezt te sem gondolod komolyan. - Válaszolja úgy mindenre, amit a lány az előbb hozzávágott, és bár meg nem nyugszik tőle, de legalább elérte, hogy megszólaljon érdemben a másik, amitől maga sem tudja, miért, és hogyan, de jobban érzi magát. A végkifejletet ez nem határozza, vagy változtatja meg, de legalább nem úgy hagyta itt, hogy ránézni is képtelen volt. Leveszi a zakóját, mert az idegtől kezd rásülni, és az ingében indul meg a másik után, aki megint menekül előle, csak most az egyetlen egyszer, talán jogosan teszi. Nem húzza ez fel kevésbé, de kezdetben még nem emeli meg a hangját, amikor megszólal. - Tényleg azt gondolod, hogy ez így működik a szervezeten belül? - Teszi fel a költői kérdést, amire természetesen nem vár semmiféle elmés megjegyzést, mert ő akar rávilágítani arra, hol a hiba a másik elképzeléseiben. - Hogy majd én elmondok neked mindent, mert tetszel nekem, meg dugunk? - Némi sértettség azért ott van a fogalmazásában, akkor is, ha ő itt főleg a hunyó - nem szándékosan, de azért tudja, hogy így van -, mert Kira úgy akarta mindazok után, ami történt itt hagyni, mintha semmit sem számítana. - Erre engedélyt kell kérnem, pontosan Alvizétől egyébként, és ezt ő is tudja. Nem kaptam ilyesmit, és tudnál hibáztatni, hogy várni akartam? Pár hete van az, hogy nem esel minden szarért a torkomnak, hogy mondtam volna el már most? - A terve valahogy úgy nézett volna ki, ha valami csoda folytán nem az történik, amit éppen átélnek, hogy úgy egy év után avatja be a másikat, és ez az ő szemében nem lett volna hazugság, hiszen nem valószínű, hogy valaha szóba került volna az olasz maffia, meg az ő kapcsolata velük. A club pedig biztosított, ott mindenki az ő kezére játszik, az ottani dolgok sem derültek volna ki, és miért? Mert jobb is, ha egy nő nem tud ezekről, a saját érdekében. - Semmi más nem voltam, csak őszinte veled. Nem vezettelek meg, csak időt akartam adni magunknak, mert ez az egész jelentett nekem kibaszottul annyit, hogy tervezzek veled. Nem kérek bocsánatot azért, mert nem úgy történtek a dolgok, ahogy szerinted kellett volna. - Kicsit lehet a végére megemeli a hangját, mert olasz, mert férfi, és mert életében először kibaszottul fél, hogy elveszíthet valamit, amikor olyan életet teremtett itt magának, hogy az soha ne történhessen meg vele ismét.
Alfonsonak valahol igaza van. Nem minden szót gondol komolyan, de muszáj támadnia, mert úgy érzi, hogy csak ezzel képes ebben a helyzetben védekezni. Nem attól fél, hogy a másik bántaná, mert ebben az egyben még mindig teljesen biztos, azért védi magát, mert a lelke elég nagy sebet kapott az elmúlt órákban, s valószínűnek tartja, hogy még egyet nem bírna el. Reménykedik abban, hogy a másik nem indul meg utána, mert akkor az egész sokkal egyszerűbb lenne. Azonban, mikor meghallja a férfit, nem lepődik meg igazán azon, hogy az mégis ott van. Ő maga is pontosan így cselekedne, ha Alfonso akarná otthagyni valamilyen okból kifolyólag. – Mégis honnan kellene tudnom, hogy mi hogyan működik, ha azt se tudtam, hogy benne vagy? – már csak gondolatban teszi hozzá azt, hogy ne legyen ekkora idióta, mert a kelleténél több sértést és szót nem akar ebbe az egészbe beleölni. Az egész olyan abszurd, nem tud tisztán gondolkozni valamiről, amiről nincs tudása és ez a férfi folyamatosan ilyen helyzetekbe sodorja, ami csak ront a kényszeres cselekedetein. – Dugunk – ismétli meg kissé erélyesebben a szót, ami nem a leglényegesebb abban, amit a másik mond, de mégis ezen akad fent. Mély levegőt vesz, hogy legyűrje az ingert, mely arra próbálja rávenni, hogy lekeverjen egyet a másiknak, s mivel az első nem használ, még legalább háromszor megismétli ezt, mielőtt a táskáját magához venné. – Én kibaszottul nem dugni jártam ide – közli sértődötten és elindul ahhoz a kibaszott lifthez, melyet annyira utál, de most inkább választja azt, mint a lépcsőt. A hívógombot úgy nyomkodja, mint egy idióta, aki azt reméli, hogy ettől gyorsabban felér a felvonó és közben hallgatja a másik szavait. – Olyan kurva érdekes, hogy másnak nem kellett ehhez engedély – fordul dühösen a másik irányába. – Vagy esetleg megkapta, hogy ezt csinálja? – teszi fel fröcsögve a kérdést, mert azért Alvizeból nem nézné ezt ki. Bár mit tud ő? Amiről azt gondolta, hogy ismeri és van tudása, az most úgy dőlt romba, mint egy sárkányok által ostrom alatt lévő vár. – Szerintem meg soha nem akartad elmondani – ami tekintettel arra, hogyan reagál most, teljesen érthető lenne. A nő egyébként teljesen biztos abban, hogyha a férfitól kapta volna ezt az információt, akkor most nem lenne ennyire fennakadva rajta. Mert Alfonso okos és már ismeri őt annyira, hogy tudta volna, hogyan adagolja. De inkább húzta, halasztotta és mondvacsinált indokokat állított maguk közé, mellyel lehetőséget adott másnak arra, hogy előidézze ezt a katasztrófát. – Hagyjuk már ezt a tervezzek veled szöveget, mert az egész faszság. Jót játszadoztál. Gondolom kibaszottul élvezetes volt, hogy ilyen ostobává tudtál tenni – háttérbe szorítja azt, hogy egyébként más körülmények között a tervezzek veled, mennyire szívmelengető érzést tudna kiváltani belőle. De most túlságosan indulatos és az agya nem igazán tudja feldolgozni a lényeget, mert már eldöntötte, hogy menni akar. Így mindenbe kapaszkodik és mindent kiforgat, ami egyébként még szerinte is egy undorító szokása az embereknek. – Ha kérhetem, a továbbiakban hagyjatok ki az elmebeteg játékaitokból – igen, többes számot használ, mert ebbe az egészbe Alvize keverte bele. Aztán Francesco tette az i-re a pontot. Abba szerencsére ne kell hosszan belegondolnia, hogy Alfonsoval miket éltek meg együtt, mert a lift ajtaja nyílik, ő pedig most először, olyan könnyedén hátrál be, mint még soha. Igen, ennyire menni akar.
Shot guns and roses
Make a deadly potion Heartbreak explosions
In reckless motion
♡
I fell in love with the devil
And now I'm in trouble
I fell in love with the devil
I'm underneath his spell
★ lakhely ★ :
Manhattan
★ :
★ foglalkozás ★ :
Sebész rezidens
★ play by ★ :
Adelaide Kane
★ hozzászólások száma ★ :
286
★ :
Re: Tell me the truth - Alfonso & Kira
Vas. Aug. 06, 2023 9:22 pm
“When I ask you're hiding from me, mm-mm. Confusing thoughts and mystery, I see. Our love was just a fantasy, for me. You played me like nobody, mm-mm. When you were everything for me, mm-mm”
A visszakérdezése a másiknak eszébe juttatja, hogy nem tudja a részleteket, hiszen megint nem kérdezett tőle semmit, csak itt akarta hagyni őt, mint már annyiszor, és ettől mozdul benne valami, amitől folyamatosan emeli a hangját, de nem annyira, hogy az ijesztővé váljon. Nem úgy idegbeteg, ahogy lenni szokott, ez sokkal mélyebbről tör fel benne, mert a félelem ennyire volt eddig elrejtve benne, hiába gondolkodott heteken keresztül, milyen lesz majd megélni, amikor utoljára fut el előle a másik. Néha olyan az egész, mint egy lassított felvétel, és túlságosan élesen látja a lány minden mozdulatát, ahogy előtte halad, máskor meg mintha szaladna, és alig tud arra figyelni, hogy mi történik, mert önti el az agyát a szar, mint mindig, amikor kurva ideges, vagy nagyon fél. Csak utóbbi már vagy tizenöt éve nem fordult vele elő. Tíz éve volt egy pillanat az utolsó barátnőjével, és akkor szakított, mert az ígéret szép szó, ő pedig magától nem szalad ilyen helyzetbe. Nők után sem egyébként, de Kira kihozza belőle az összes jót, meg az összes rosszat, csak már kezdeni nem akar vele soha semmit, csak rohan, ő meg nem tudja miért, de nem tudja hagyni. Pedig ott, a bárszéken, a konyhaszigetnél ülve megígérte, hogy nem tartja vissza, és ez a belső ígéret eddig mondjuk megállja a helyét. - Kérdezhetnél rohanás helyett, mert már párszor kiderült, hogy nincs igazad. - Mondja már sokkal ingerültebben, mert a kapcsolatuk alatt ezt volt a legnehezebb végig kezelnie; előle nem rohannak el sosem, az ő szava az utolsó, és csak akkor távoznak a jelenlétében, ha ő erre engedélyt ad az adott személynek. Ennek a lánynak megengedett mindent, amihez nincsen hozzászokva, mert azt akarta, hogy együtt legyenek, és ha a lányon múlna, már régen nem a lakásban lenne. Viszont megígérte, hogy ha legközelebb elszalad, az lesz az utolsó. Jelenleg az sem érdekli, hogy megengedte ezt a másiknak, hiszen az ígéretének ez nem volt része. Nem reagál, mert tudják mindketten, hogy nem dugtak eddig sem, de úgy néz ki, ez már nem különösebben számít, szóval nem is feltétlenül érti, honnan a másik sértettsége a szóhasználat végett, amikor éppen elhagyni készül az életük közösnek hitt részét, amitől mindjárt agyvérzést kap amúgy is, szóval nem szítja tovább a tüzet. - Az, hogy Francesco szarik az öregek szabályaira, nem az én kontómra írandó, Kira. -Tör fel belőle, hiszen egész életében a becsület diktált mindent, és nem fogja elfogadni, hogy megint hozzá hasonlítja, még ha burkoltan is. - Hogyan lesz bármiben releváns, hogy mit csinál az a senkiházi? Már azon kívül, hogy iszod a kibaszott szavait, az enyémeket meg meg sem hallod. - Nem szeret mások hátába kiabálni, de úgy néz ki, hogy Kira annyira tartja magát a menetelhez, hogy kénytelen így megmondani a ráeső részt, mert ha még valaminek el kell még hangoznia kettejük között, azt ő nem fogja magában tartogatni, és hónapokon keresztül rágódni rajtuk, amíg túlteszi magát a lányon. A liftben úgy éri utol a lányt, hogy a testére reagál az érzékelő, és nem záródik be az ajtó, ahogy megáll pontosan a bejáratánál, hogy még mondjon valamit. Úgy fújtat, mint egy dühös bika, nem a hirtelen megtett táv miatt, hanem, mert felrobban az agya, és ha ez így marad, egyenesen Francescohoz fog menni, egy életlen késsel belezze ki azért, amit most vele, meg velük művelt. Nyel egyet, mielőtt megszólal, és már csak az elfojtott düh és a leírhatatlan csalódottság az, ami belőle ki tud jönni, ahogy beszél. - Megmondtam, hogy ez az utolsó, hogy elrohansz. - Az sem érdekli, ha átgondolva a dolgokat Kira esetleg hajlandó lenne átbeszélni, ami itt ma történt, mert nem tartja elképzelhetetlennek, ahogy azt sem, hogy érez iránta legalább olyan erősen, ahogy a férfi őiránta. - Szerinted minek lett ez a kibaszott lakás? Ennyire unatkozom? Ennyire laza az időbeosztásom, hogy könnyedén egy akármilyen lányért be tudom szorítani, hogy ennyiszer lássam? Mi az, hogy nem mondtam volna el? Hetek óta azon baszom az agyam, hogy hogy csináljam. - Sziszegi, aztán találkozik a kissé ködös tekintete a másikkal, és, mielőtt kitörne a szemeiből valami olyan, amit még soha nem engedett ki onnan, nyög egyet iszonyatos dühvel és kifordul a liftből, hogy akkor menjen, ő visszatartani senkit nem fog, ha az élete múlik rajta sem. Legalább tud majd úgy tombolni meg törni-zúzni, hogy senki nem ajánlkozik fel neki, hogy aztán egy életre az agyába égve hordozza az emlékét nem csak annak a pillanatnak, de az összesnek, amit megéltek együtt.
Nem akar kérdezni, csak a távozás lebeg a szeme előtt. Természetesen kiváncsi és tudni akar mindent, amit lehet, de nem ilyen felfokozott állapotban, hanem talán majd egyszer, ha már kiheveri ezt az egészet és lenyugszik. Igaz, hogy akkor már nem lesz ez az egész releváns, hiszen kétli, hogy ha innen lelép, akkor ők ketten még képesek lesznek arra, hogy nyugodtan leüljenek és beszélgessenek. - Miért, talán hazudott? Van azok között egyetlen egy hazug szó is? - csattan fel ő is hangosabban, mint eddig. Nem issza egyébként Francesco szavait, mert tisztán emlékszik arra, hogy Alfonso mennyire védte őt tőle és hogy akkor milyen ocsmányságokat mondott a férfi. De itt a mostról van szó és arról, hogy a másik olasz nyitotta fel a szemét. - Hallanám, ha mondtál volna bármit - de nem tette, hanem csak homokba dugta a fejét és most, hogy valaki más küldött tényeket kezdi el menteni a menthetőt. Ez a nő szemében egy gusztustalan húzás, főleg annak fényében, hogy nem nézte volna ki a másikból. A lift most különös nyugalmat ad neki, melyen nincs ideje kattogni, hiszen ahogy indulhatna lefelé az olasz csak lép annyit előre, hogy akadályozza a felvonót a mozgásban. Kira pedig értetlenül nézi őt, mert nem gondolná, hogy ezt még fokozni kéne. - Mert pontosan tudtad, hogy miért fogok utoljára elrohanni - búgja hakan kettejük közé, mikor értelmet nyer számára ez a mondat. Persze, hogy számított erre a másik, hiszen ő nem volt megvezetve, minden információ ott volt nála, mégsem tett azért, hogy ne így történjen. Most a nő sóhajt egy nagyobbat, mert érzi, hogy belülről ez az egész kezdi szétcincálni, főleg mikor az öregből támadólag törnek ki kérdések, melyekkel eléri azt, hogy a nő egyre kisebbnek érezze magát ebben az egészben. Egy pillanatra kapja csak el a férfi tekintetét, mielőtt az megfordulna és most ő maga lép úgy, hogy a lift ajtaja ne tudjon becsukódni. - Kértem én bármelyiket? Akartam én ezt a lakást? Kértelek, hogy változtass az időbeosztásodon? - kiáltja a másik után úgy, hogy legszívesebben utána hajítana valamit, de csak a táskája van kéznél, arra pedig még szüksége van. - Csak elém kellett volna állnod és mondani valamit! Mert tudtad, hogy ez bekövetkezik. Hát meg se lepődtél azon, hogy kinek a szignója van ott. Tudtad jól, hogy ez lesz és nem mentél elébe, hanem hagytad, hogy megtörténjen - toppant egy akkorát, amitől a lift meg is moccan és ő valószínűleg ekkor fogja fel csak, hogy hol is van, így kénytelen mélyebb levegő vételeket beiktatni. - Te már az elején halálra ítélted az egészet, ami kialakulhatott volna közöttünk, egy aljas rohadék vagy Alfonso Deluca - és ezek az utolsó szavai, mert ahelyett, hogy szívére hallgatva a másik irányába lép, inkább hátrál egyet, hogy az érzékelő útját már ne zárja el és az ajtó, amennyiben nem avatkozik senki se közbe, bezáródhasson.
Shot guns and roses
Make a deadly potion Heartbreak explosions
In reckless motion
♡
I fell in love with the devil
And now I'm in trouble
I fell in love with the devil
I'm underneath his spell
★ lakhely ★ :
Manhattan
★ :
★ foglalkozás ★ :
Sebész rezidens
★ play by ★ :
Adelaide Kane
★ hozzászólások száma ★ :
286
★ :
Re: Tell me the truth - Alfonso & Kira
Vas. Aug. 06, 2023 10:38 pm
“When I ask you're hiding from me, mm-mm. Confusing thoughts and mystery, I see. Our love was just a fantasy, for me. You played me like nobody, mm-mm. When you were everything for me, mm-mm”
Az összes idegszála egyszerre rezdül bele abba, ahogy Kira Francesco hősies tettét előrébb helyezi nála, mindegy, hogy milyen formában, vagy milyen okból, és ettől megy meg az agya végleg, legalábbis úgy gondolja, a másik ennél durvábbat már nem tud villantani. A liftben azonban annyira valóságossá válik ez az egész szar, hogy képtelen tovább kezelni az indulatait, és olyan érzések törnek rá hirtelen, amikről vagy soha nem is tudta, hogy léteznek benne, vagy annyira régen volt hozzájuk szerencséje már, hogy elfelejtette őket végleg. Kérdez, mert felfoghatatlan számára, hogy Kira nem érzi, mennyi mindent ölt bele ebbe az egészbe, és ez mind azért volt, mert kibaszott fontos lett számára a másik. Mindennek eljött volna az ideje, de kirántották alóla a talajt, és ezt már nem tudja sehogy sem kezelni. Ezért egy mondat közepén fordul ki a liftből, amibe Kira épp belekezdett. Az egész átkozott lakást össze akarja zúzni, hogy aztán kifizesse a károkat, és soha többé még csak az épület közelébe se jöjjön; valamibe bele is kezd, repül egy váza, eldönt egy egész könyvespolcot, mert ilyenkor a törés-zúzás hatása az, ami egyedül képes megnyugtatni. Ez, vagy a másik. A füle sajnos a korához képest még elég jó, így amikor elhangzik az aljas rohadék kifejezés a másiktól, ahogy az álló liftajtóból visszakiabál neki, akár egy bolond, Alfonso megfagy egy mozdulat közepén, egyetlen pillanatra, aztán mindenével, ami létezik benne, megindul vissza a másikhoz. Tudja, hogy nem gondolja, mert nem gondolhatja komolyan egyszerűen, amit mondott, és mielőtt elmenne, hogy ennyi maradjon meg közöttük, megszegi a magának tett ígéretét, és ezt most nem fogja megengedni neki. Belépve hozzá két kezébe fogja az arcát, a homlokát a másikénak dönti, és még mindig fújtat, mert semmivel sem nyugodtabb, hiszen a törés-zúzás iránti vágy nem ment sehova, csak a fókusz átkerült a lányra, amiből őszintén nem tudja, mi lesz most. Sosem fogja bántani, úgyhogy ez szinte kizárt, és még csak beazonosítani sem tudja, mi tör fel a kibaszott ajkai közül, mielőtt megszólalna. - Hallgass el. - Mondja olyan hangon, mintha még mindig kiabálni akarna, de nem tudna, vagy nem akarna a közelségre való tekintettel, az elfojtott indulatok pedig megváltoztatják a hangját. Óvatosan lépked ki a liftből a másikkal, ahogy az érintés közöttük nem szűnik meg, a mellkasa még mindig hirtelen jár föl és le, ezért muszáj a másikhoz folyamodnia, mindegy, mennyire undorodik tőle. Az ajkaival a másik ajkai után kap, és miközben szenvedélyesen csókolja, a liftből kivezeti őt ilyen módon, és csak akkor eszmél fel valamennyire az agyát elöntött szartól, amikor az hangjelzést követően bezáródik mögöttük. - Kibaszottul szeretlek, érted? - A hangja semmit sem változik, amikor ismét megszólal, mert egy csók itt nem old majd meg semmit, közben meg lehet, hogy ellöki magától majd a másik, amitől, ha megtörténik, csak még jobban el fog szállni az agya. Fel sem fogja, mit mondott ki, mert félig itt van, félig meg elszállt, de ettől nem lesz kevésbé őszinte. - Szétbaszod az agyam, szóval hallgass. - Mondja tovább, és igyekszik a légzését normalizálni annyira, hogy ne akarjon azonnal felrobbanni, az agya meg még működik annyira, hogy hozzáfűzzön egyéb dolgokat is, legalábbis az a fele, ami még itt van közöttük. - Nem akartalak elveszíteni. Most sem akarlak. El kellett volna mondanom, de soha nem láttalak volna megint. - Aztán kinyitja a szemeit, és ott csillan az a kibaszott valami, aminek léteznie sem kellene, de valószínűleg akkora ideg van most benne, amivel még sem a másik, sem ő nem találkozott soha, úgyhogy ki akar törni belőle olyan módon is, amire egy olasznak soha és semmilyen körülmények között nincsen szüksége.
Arcára nem ül ki meglepettség, mikor a másik neki áll rombolni. Látta már ehhez hasonló állapotban és akkor a lehető legintimebb dolgot vetette be annak érdekében, hogy lenyugtassa. Ez most jelen pillanatban nem játszik, mert hiába nem akarja ezt az állapotot eluralkodni a másikon, azért ott mégsem tartanak, hogy testét csak úgy odaajánlja. Helyette olyan szavakat vág hozzá, melyeket nem gondol komolyan, s ha nem lenne ennyire idegállapotban ő maga is, akkor biztos, hogy képesek lennének megbeszélni ezt az egészet. Azonban egyáltalán nem biztos abban, hogy ez most elég lenne. Nem tudná százszázalékos őszinteséggel állítani azt, hogy egyetlen egy pillanatra sem ijed meg, amikor megindul felé a másik. Abban a röpke pillanatban lepereg előtte sok kép, hogy az apja miket tett vele és az anyjával, mikor a tekintete ennyire máshol járt. Volt, hogy félholtra verte az anyját a szeme láttára. Azonban látva az olasz arcát, mégsem retteg, mert bármennyire is sötét a tekintete, az agya tudja, hogy Alfonso előbb bántaná magát, mint őt. Legalábbis eddig tudta, most inkább csak reméli, hogy ez még mindig így van. Mikor a férfi a közvetlen közelébe ér és arca után kap, ezer és egy érzés csap le rá. Üvölteni tudna, el akarja lökni magától és számon kérni mindenért, ami az elmúlt percekben, napokban, hetekben történt, de képtelen rá, hiszen az egész szar lavina közepette, az olasz közelsége nevetséges, de némi nyugalmat ad a benne uralkodó háborgásnak. Hallgat, de nem azért, mert a másik kéri, hanem azért mert nem tudná igazán jól megfogalmazni azt, ami benne van. A levegőt lassan szívja el Alfonso elől, ahogy homlokuk összeér és mindenféle ellenkezés nélkül lépked kifelé a másikkal, mintha csak egy mágnes vonzaná őt magához. Ajkaik találkozásakor, szemeit behunyja, nem képzeli magukat más helyzetbe, csupán csak ki akarja adni ő is magából azt, ami villámsebességgel kezdte el belülről felőrölni. Egyik kezével a férfi ingjét kapja el, a másikat a tarkójára vezeti, hogy még közelebb vonja őt magához, miközben ajkait hosszú perceken keresztül nem akarja ereszteni. Mert veszettül kell neki ez most. Halkan felnyög, mikor végül kénytelen ereszteni, s torkán akad még a lélegzete is, az olasz szavait hallva. Végtelenül dühös, mert egyáltalán nem érzi igazságosnak azt, hogy Alfonso képes bedobni ezt a vallomást egy ilyen ügy közepette, de nem szól, mert megint csendre intik. S ebben a pillanatban gondolkozik el azon, hogy vajon a szavak tényleg neki szólnak-e vagy Alfonso magával társalog. Mert jól látható, hogy az olasz nem teljesen van jelen, így pedig a kurta szerelmi vallomása is kétségeket von maga után. – Csss – ennyi jön ki végül belőle, mert nem akar többet hallani. A képek, a drogok, a cikk és Alfonso szavai olyan zavart kerekítettek a fejében, melytől csak úgy zsong az agya. Azzal, hogy megtetézte ezt a másik egy szeretlekkel és a továbbiakkal, eléri, hogy Kira totális káoszba kerüljön és megint megtegye azt, ami most a legnagyobb őrültségnek, egyben a legjobb útnak tűnik. Kezeivel ereszti a másikat, de csak addig, míg inge és nadrágja találkozásához nem ér velük, hogy a ruhadarabokat elkezdje szétválasztani. Ezzel egyidejűleg ajkaival a másikéért kap, s ha az olasz nem ellenkezik, akkor már bontja is ki nadrágjából, hogy kapkodó, mégis vággyal teli mozdulatokkal szabadítsa meg a másikat minden felesleges ruhadarabtól, még mielőtt valamelyikük agyát újra elérné az, hogy szavakat akarjon formálni.
Shot guns and roses
Make a deadly potion Heartbreak explosions
In reckless motion
♡
I fell in love with the devil
And now I'm in trouble
I fell in love with the devil
I'm underneath his spell
★ lakhely ★ :
Manhattan
★ :
★ foglalkozás ★ :
Sebész rezidens
★ play by ★ :
Adelaide Kane
★ hozzászólások száma ★ :
286
★ :
Re: Tell me the truth - Alfonso & Kira
Hétf. Aug. 07, 2023 1:49 pm
“When I ask you're hiding from me, mm-mm. Confusing thoughts and mystery, I see. Our love was just a fantasy, for me. You played me like nobody, mm-mm. When you were everything for me, mm-mm”
Alfonso világéletében kiszámíthatatlan személyiség volt, ami a magánéletét illeti, és kizárólag az üzleti életben lehetett róla száz százalékig biztosan tudni, hogy megbízható, különben meg az adott időjárás, az, hogyan kelt fel reggel, vagy az, ki hogyan mert hozzászólni is képesek voltak meghatározni a hangulatát. Alapvetően a földön járt mindig is, de a hatalom mindenkit megrészegít, és ez alól ő sem volt kivétel. A közegben tudta a helyét, ennek megfelelően is viselkedett, de akik nem voltak rangosak körülötte, meglehet féltek tőle, meg a kilengésre hajlamos természetétől. A lány úgy törte meg minden kis részletében, hogy észre sem vette. De ha éppen nem ölték egymást, akkor évek óta a legnyugodtabb, legmegbízhatóbb, legkiegyensúlyozottabb énje került előtérbe az elmúlt hetekben, és ő is jobban érezte magát a bőrében, mint most, ahogy a hangja olyan visszafojtott indulatról beszél, amit még sohasem érzett. Talán nem véletlen, hogy nem kezdett komolyabban senkivel, és fel nem tudja egyébként fogni, hogy egy nála tizennyolc évvel fiatalabb lánnyal miért tett akkora kivételt, hogy a csillagokat jó, hogy nem akarta neki lehozni ilyen rövid időn belül. Azt sem tudja, mi tud ennyire kibaszottul fájni azon, ami történik, és mi a franc tartja vissza attól, hogy mindkettőjük életét megkönnyítse, és elengedje végre a lányt, ha már annyiszor menni akart, és végre úgy tudná ezt megtenni, hogy mindkét félnek igaza van közben. Visszatartja, visszalépked vele, az ajkát követeli, de ekkor még nem fogja fel, hogy talán utoljára, csak össze meg vissza beszél, még ha őszintén is, de rendszer és talán értelem nélkül. Talán még egy fokkal jobban elveszti a körülötte lévő valósággal a kapcsolatot, amikor Kira mozdulatai akaratossá válnak, mert őt akarja, érzi ezt az ajkain, meg azon, ahogy vetkőztetni kezdi, talán dühből, talán erős vágyból, de nagyon hirtelen, és felnyög, mert semmit sem akar ennél jobban. Olyan ez, mint a dolgozószobájában, de közben meg tök más, mert akkor nem a lányra volt mérges, hanem ő volt a menedéke az őrületből, ami néha elönti a fejét, mint most is. Már csak egy kigombolt ing, meg az alsónadrágja van rajta, amikor hirtelen a másik feneke alá nyúl, és a derekára ültetve indul meg vele a konyhasziget felé, ahová felülteti úgy, hogy egyértelműen érezhesse rajta, mennyire vágyik rá, ahogy hozzádől, de az ajkait közben nem ereszti egyáltalán. Ahogy azonban a nyakára csókol, hallja a hangját, és egyre jobban önti el a testét a vágyakozás, a vér pulzálása mintha most nem lenne jóleső a férfi számára, és képtelen kizárni azt a mérhetetlen dühöt és csalódottságot, amit az elmúlt egy óra kiváltott belőle. A levegőt is úgy kapkodja, ahogy eddig, nem csak vágyakozással telve, hanem kibaszott idegesen, mint egy bika, ez pedig így nem tudja miért, de nem helyes, nem jó, ahogy most semmi sem az, és lehet, hogy elromlott, de.. - Elég.. - Nyögi erőteljesen a levegőbe, amikor eltávolodik a másik bőrétől, és bár néhány pillanat erejéig egyik kezével megtámaszkodik a lány mellett a pulton, hogy a szabaddal a hajába túrjon, távolságot akar hirtelen, ezért elrugaszkodik onnan, és visszaindul a nagyszobába. A bárpultnál úgy tölt magának egy italt, mintha a kis rituáléja soha nem is létezett volna, és azonnal le is dönti magába, ahogy az idegtől remegni kezd egy kicsit a keze, és ekkor jön rá, hogy mit mondott az előbb a másiknak. Nem az csapja arcon, hogy kimondta, hanem, hogy érzi, hogy szerelmes, és most az idegre, amit érez, ez egy olyan tűz, ami megzavarja az agyát teljes mértékben, úgy, mint még soha semmi. Már a harmadik italt tölti, mert arra gondol, hogy ha gyorsan lerészegedik, akkor nem veszi majd észre, ahogy Kira elmegy innen, ha meg később észreveszi, akkor talán nem fogja annyira kibaszottul rosszul érinteni, és közben igyekszik levegővételekkel elmulasztani ezt az agyfaszt, ami miatt a vérnyomása még mindig kétszázas, és úgy érzi, ha egy órát üvöltene sem lenne jobb addig, amíg Francesco életét ki nem oltotta véglegesen.
Nem gondol bele abba, hogy ez most egy utolsó lehetőség arra, hogy még egyszer adjanak egymásnak magukból. Ő csak annak a vágynak akár eleget tenni, melyet a férfi váltott ki belőle azzal, hogy megcsókolta. Kira szavak nélkül szeretné megvallani az érzéseit, mert ő nem az a fajta, aki egy vallomás után közli a másikkal, hogy én is. Számára az személytelen és sokkal többre tartja az olaszt, mint egy ilyen visszapasszolt mondat. Ezért nyúl érte, utána és ezért akarja azt, amit, bele sem gondolva abba, hogy esetleg visszautasítást kap. Hiszen, ha valamiben, hát ebben nagyon jók és ez olyasmi, amihez nem kellenek a szavak, csupán ajkaik másfajta játéka. Megszabadítja a nadrágjától, de az alsóért még nem nyúl, mert nem csupán a vad és állatias szexet akarja, hanem valami olyasmit, amire érdemes lehet majd visszaemlékezni. Lábaival szorosan kulcsolja át a másik derekát, míg kezeivel a vállaiban kapaszkodik. Ajkai nem eresztik a férfit, mert ahogy haladnak befelé, lassan tudatosul benne, hogy fogalma sincs, mi lesz ezután. Lesz-e egyáltalán bármi vagy csupán az üresség és a fájdalom fogja körül lengi mindennap? Mert a döntése annak ellenére, hogy most mi felé haladnak, nem változik. Ő távozni fog, amint lehetősége lesz rá. Fejét kissé oldalra dönti, hogy Alfonso könnyebben férjen nyakához és mikor megtalálja azt a bizonyos pontot, mellyel őrületbe tudja őt kergetni, felnyög és mozdulna, nyúlna az alsóért, vonná magához közelebb, de az olasz meglépi a legváratlanabb dolgot. Kira csak néz rá egy amolyan, te most szórakozol velem fejjel, de nem szól semmit, mert most még jobban sérül, mint akkor, mikor kinyitotta a borítékot. Kegyetlenül fáj neki az egész, leginkább bömbölni tudna, de az utolsó pillanatig tartja magát. Még egy mozdulatot tesz a másik irányába, távozása közben utána kap, de hiába, mert nem éri el. A levegőt hangosan kiereszti magából és mellkasába növekedő fájdalommal nézi, ahogy Alfonso távozik. Eljutottak oda, hogy már az sem teszi őket egységessé, ami a legelején tökéletes összhangot alakított ki közöttük. Tulajdonképpen hálásnak kéne lennie a másik felé, mert az nem használta ki a kétségbeesett, kimondatlanul érkező felajánlást. Ám ezzel kicseszettül megsérti a nő önérzetét, aki eddig sem tudott tisztán gondolkozni, hát még ezek után.. - Baszódj meg, te idióta fasz - kiabál utána, majd lecsúszik a szigetről és elindul a lift felé. Most már biztos abban, hogy senki és semmi nem fogja megállítani, mert kurvára nincs maradása ennek az embernek a közelében. A korábbiakkal ellentétben, most csak egyszer nyomja meg a gombot és mikor a lift ajtaja kinyitódik, ő gondolkodás nélkül száll be és egészen addig, míg az ajtó be nem záródik, háttal áll a lakásnak és mindennek, ami odabent van. Mert nem akarja látni többet már, sem Alfonsot, sem pedig azt, ami vele jár, mert ez az egész egy olyasfajta őrület, melyre neki egyáltalán nincs szüksége az életében.