New York is made up of millions
of different people,

and they all come here looking for something that would unknowingly change their whole life

★ üdvözlünk new yorkban
• városhatár átlépése •
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés:
★ csicseregj csak kedvedre
• szavak sokasága •

★ éppen jelenlévõ lakosaink
• Ismerõs idegenek •
Jelenleg 58 felhasználó van itt :: 13 regisztrált, 0 rejtett és 45 vendég :: 2 Bots
A legtöbb felhasználó (159 fő) Pént. Ápr. 26 2024, 20:14-kor volt itt.
★ frissen íródott történetek
• legújabb bejegyzések •
Kinsley Hidalgo-Montoya
tollából
Ma 18:30-kor
Kinsley Hidalgo-Montoya
tollából
Ma 17:31-kor
Kinsley Hidalgo-Montoya
tollából
Ma 17:20-kor
Deborah Winchester
tollából
Ma 16:57-kor
Tyra Greene
tollából
Ma 16:42-kor
Aerith Anderson
tollából
Ma 16:30-kor
Freya Kensington
tollából
Ma 16:20-kor
Flor Sánchez Moreno
tollából
Ma 16:10-kor
Remington Fellowes
tollából
Ma 16:01-kor
★ csoportjaink képviselõi
• népszámlálás •
Csoport neve
Bûnüldözés
Diákok
Egészségügy
Hivatal
Média
Munkások
Oktatás
Törvényszegõk
Üzlet
Összesen

Angel [Saffie & Ah In]
TémanyitásRe: Angel [Saffie & Ah In]
Angel [Saffie & Ah In] EmptyPént. Márc. 31 2023, 11:45
Ah In

Saffie, ezt kérlek fejezd be. Nem mindegy, hogy ittál-e vagy sem vagy akartad-e vagy sem. Taplóság kihasználni azt, hogy valaki részeg és ne viselkedj úgy, mintha rendben lenne, hogy én szín józan voltam, mert nincs. Más pasikkal ilyet ne csinálj.

Most te direkt tetteted a hülyét, vagy nem jártál be biológiára, amikor a a férfiakról volt szó? Ha nem akartam volna, akkor fel se állt volna...

Bárhol. Most már azt is mondhatnám, hogy át is jöhetsz, bár a tesóm itthon van és hallottam, hogy összefutottatok.

Szóval nekem jó bárhol máshol. Nálatok, vagy egy parkban, vagy nem tudom, az aluljáróban is, csak ne itt kelljen arról beszélni, hogy lefeküdtünk, mert baromi zavarbaejtő.

credit - Chaussette

It might be pretty, it might be beautiful
It might be grand, this might be right, this might be justice, but I sing to death the song of lies, dance along to death the dance of the devils, the center of the grand feast, under the big guillotine, to whom does the rolling head belong
mind álarcot viselünk
Jeong Ah In
Diák
ranggal rendelkezem
★ :
Angel [Saffie & Ah In] IeiGynr
Angel [Saffie & Ah In] JJrXaWb
★ kor ★ :
★ elõtörténet ★ :
I can wait for you at the bottom
I can stay away if you want me to, I'm not afraid of the war you've come to wage against my sins, I'm not okay, but I can try my best to just pretend, I know the pain that you hide behind the smile on your face, and not a day goes by where I don't think I feel the same
★ családi állapot ★ :
Angel [Saffie & Ah In] G5dkzv4
Standing next to you, afterglow
leave ya body golden like the sun and the moon, You know that all night long we rock to this, screaming, I testify this lovin', all night long we flock to this, screaming, I testify that we'll survive the test of time, they can't deny our love, they can't divide us, we'll survive the test of time, I swear that I'll be right here
★ lakhely ★ :
Manhattan Greenwich Village (West Village)
★ :
Angel [Saffie & Ah In] 42QtvL1
★ foglalkozás ★ :
egyetemi hallgató - c&m
★ play by ★ :
Jeon Jeong Guk
★ szükségem van rád ★ :
Angel [Saffie & Ah In] EfSCu05
Brother let’s cry, cry and get it over with
I don’t know much about sadness, but I’m gonna cry anyway, because I feel like dying, when my brother is sad, when my brother is sick, it hurts more than when I’m sick
★ hozzászólások száma ★ :
★ :
Angel [Saffie & Ah In] ZmPt1C1
Angel [Saffie & Ah In] EmptyVas. Dec. 11 2022, 22:10
Saffron

Csak szereted a véremet szívni, nem?

Nem tartalak szörnyű embernek. 

Mindegy, hogy ittam vagy sem, én akartam. Nem kell bűnösnek érezned magad.

Mondták már. De ha te ennyire nem élvezted, inkább mondd meg. Úgy csinálsz, mintha csak rajtam múlt volna.

Nem tudom. Hol máshol szeretnéd?

credit - Chaussette

You follow what you feel inside
It's all your own and I can tell You are the thunder and I am the lightning I love the way you know who you are, to me it's exciting When you know it's meant to be Everything comes naturally

Jeong Ah In imádja a posztod

mind álarcot viselünk
Saffron Jeong
Diák
ranggal rendelkezem
★ :
Angel [Saffie & Ah In] F408c048b09a025b29cb42ace2865deee74e958c
Angel [Saffie & Ah In] 3bbab92ad1208cf57b8daf3ae95f03f007d52a5e
★ kor ★ :
★ elõtörténet ★ :
I thought I was hard to love
'Til you made it seem so easy, seem so easy Touch me 'til I find myself, in a feeling Tell me with your hands that you're never leaving · ·
♫ :
Rare · · LMLY · · Good Years
★ családi állapot ★ :
Angel [Saffie & Ah In] 06d950abb552abec375529875abcc8575915f2da
I can still smell you on my clothes
Always hoping things would change But we went right back to your games Long nights, daydreams Sugar and smoke rings, I've been a fool · ·
★ lakhely ★ :
Fort Greene, Brooklyn
★ :
Angel [Saffie & Ah In] 422f6af206ca0ab4a5f2bb39968708e1b0f7be18
★ idézet ★ :
We must use time creatively, in the knowledge that the time is always right to do right · ·
Martin Luther King, Jr.
★ foglalkozás ★ :
NYU student
★ play by ★ :
Selena Gomez
★ :
Angel [Saffie & Ah In] 92ae85158a056b9c2e4e60cfefbc476045fa2861
Angel [Saffie & Ah In] EmptyCsüt. Dec. 08 2022, 23:59
Ah In

Nem vagyok olyan szörnyű ember, mint amilyennek gondolsz.

Ha rajtam múlt volna, akkor sehogy sem történik meg. Még most is bűnösnek érzem magam, amiért te részeg voltál, én pedig nem ittam.

Nehéz kiigazodni rajtad. Mondták már? Az egyik pillanatban még le tudnál szúrni egy golyóstollal, a következőben meg fogod magad és megerőszakolsz.

Biztos, hogy egy tinder chaten kellene ezt megbeszélni?

credit - Chaussette

It might be grand, this might be right, this might be justice, but I sing to death the song of lies, dance along to death the dance of the devils, the center of the grand feast, under the big guillotine, to whom does the rolling head belong

Saffron Jeong imádja a posztod

mind álarcot viselünk
Jeong Ah In
Diák
ranggal rendelkezem
★ :
★ kor ★ :
★ elõtörténet ★ :
I can stay away if you want me to, I'm not afraid of the war you've come to wage against my sins, I'm not okay, but I can try my best to just pretend, I know the pain that you hide behind the smile on your face, and not a day goes by where I don't think I feel the same
★ családi állapot ★ :
leave ya body golden like the sun and the moon, You know that all night long we rock to this, screaming, I testify this lovin', all night long we flock to this, screaming, I testify that we'll survive the test of time, they can't deny our love, they can't divide us, we'll survive the test of time, I swear that I'll be right here
★ lakhely ★ :
★ :
★ foglalkozás ★ :
egyetemi hallgató - c&m
★ play by ★ :
Jeon Jeong Guk
★ szükségem van rád ★ :
I don’t know much about sadness, but I’m gonna cry anyway, because I feel like dying, when my brother is sad, when my brother is sick, it hurts more than when I’m sick
★ :
Angel [Saffie & Ah In] EmptyKedd Szept. 13 2022, 22:43
Saffron

Igen, igazából azt terveztem, hogy ha túl kedvesen kommunikálnak velem a profilodról, akkor megmutatom neked is, hogy valaki olyan akar lenni, mint te... Rolling Eyes  

Az a helyzet, hogy nem történt volna meg a múltkori, ha nem jönnél be nekem.

Vagy akkor nem voltam elég egyértelmű?

Ah In....

Mit szeretnél tőlem?

credit - Chaussette

It's all your own and I can tell You are the thunder and I am the lightning I love the way you know who you are, to me it's exciting When you know it's meant to be Everything comes naturally

mind álarcot viselünk
Saffron Jeong
Diák
ranggal rendelkezem
★ :
★ kor ★ :
★ elõtörténet ★ :
'Til you made it seem so easy, seem so easy Touch me 'til I find myself, in a feeling Tell me with your hands that you're never leaving · ·
♫ :
★ családi állapot ★ :
Always hoping things would change But we went right back to your games Long nights, daydreams Sugar and smoke rings, I've been a fool · ·
★ lakhely ★ :
Fort Greene, Brooklyn
★ :
★ idézet ★ :
We must use time creatively, in the knowledge that the time is always right to do right · ·
Martin Luther King, Jr.
★ foglalkozás ★ :
NYU student
★ play by ★ :
Selena Gomez
★ :
Angel [Saffie & Ah In] EmptyKedd Aug. 02 2022, 04:08
Ah In

Hát na, feljöttem körülnézni én is.

Hidd el, én voltam a világ legmeglepettebb embere, a match láttán. Vagy talán azt hitted, hogy más nyomul az én képeimmel és azért húztál jobbra? Wink Mindegy, legalább most már tényleg tudom, hogy nem utálsz, de igazán elmondhattad volna személyesen is, hogy bejövök neked, sokban megkönnyítetted volna a dolgom.

Szerintem tudod.

Nekem az is rendben van, ha nem beszélünk. Csak akkor ne lepődj meg, ha legközelebb Timothy orrát egyszerűen beverem, ha rád mer nézni.

credit - Chaussette

mind álarcot viselünk
Jeong Ah In
Diák
ranggal rendelkezem
★ :
★ kor ★ :
★ elõtörténet ★ :
★ családi állapot ★ :
★ lakhely ★ :
★ :
★ foglalkozás ★ :
egyetemi hallgató - c&m
★ play by ★ :
Jeon Jeong Guk
★ szükségem van rád ★ :
★ :
Angel [Saffie & Ah In] EmptyVas. Júl. 17 2022, 16:42
Saffron

Szia!

Igazából részben meglep, hogy tényleg te vagy és nem valaki más nyomul a te lopott képeiddel ezen az appon.  Laughing

Szerintem nem csak abból egyértelmű, hogy mit gondolok rólad, hogy itt matcheltünk vagy sem.

Milyen értelemben beszélhetnénk?

credit - Chaussette

mind álarcot viselünk
Saffron Jeong
Diák
ranggal rendelkezem
★ :
★ kor ★ :
★ elõtörténet ★ :
♫ :
★ családi állapot ★ :
★ lakhely ★ :
Fort Greene, Brooklyn
★ :
★ idézet ★ :
Martin Luther King, Jr.
★ foglalkozás ★ :
NYU student
★ play by ★ :
Selena Gomez
★ :
TémanyitásAngel [Saffie & Ah In]
Angel [Saffie & Ah In] EmptyHétf. Május 23 2022, 09:07
Ah In

Halika!

Alig kínos, hogy már itt is beléd botlok, de ha ez van, akkor talán beszélhetnénk, hogy legyen haszna ennek a szenny alkalmazásnak.

Abból, hogy mi ketten párba álltunk, arra tudok csak gondolni, hogy valószínűleg bejövök neked.

Szóval beszélhetnénk arról, ami a múltkor közöttünk történt.

credit - Chaussette

mind álarcot viselünk
Jeong Ah In
Diák
ranggal rendelkezem
★ :
★ kor ★ :
★ elõtörténet ★ :
★ családi állapot ★ :
★ lakhely ★ :
★ :
★ foglalkozás ★ :
egyetemi hallgató - c&m
★ play by ★ :
Jeon Jeong Guk
★ szükségem van rád ★ :
★ :
Angel [Saffie & Ah In] Empty
mind álarcot viselünk
ranggal rendelkezem

Angel [Saffie & Ah In]
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal