“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
Pár napja, hogy nem látta már Alfonsot, és kezd megnyugodni, hogy lehet nélküle, meg a segítségét mellőzve, de talán észbe kapott, és most valahol éppen összeszedi magát. Azonban az egész élete lepereg a szemei előtt, amikor éppen a VIP-ban ülve, egy beszélgetésből felnézve meglátja a barátját a felső rész ajtaján belépve, olyan állapotban, hogy már a fejéről megmondani, itt balhé lesz. Pillanatokon belül átveszi a káosz a hely felett az uralmat, ő pedig hiába igyekszik tompítani a dolgon, Alfonso torka szakadtából ordít, artikulálatlanul beszél, semmit a kurva életben nem lehet érteni abból, amit kommunikálni akar, pedig nagyon látszik rajta, hogy vannak gondolatai, amit most itt mindenki meg fog hallgatni. Az este csendes volt eddig, az idő miatt a VIP sincsen már tele, és akik eddig úgy gondolták, egy rövid ideig maradni fognak még, most elszállingóznak, miközben Marco próbálja egy félreeső szobába terelni a teljesen taccs barátját, szóval annyira sincs ideje, hogy írjon vagy felhívja Fabiolát, csak szól egy őrnek, hogy intézkedjen, de kurva gyorsan, mert szükség van rá. Marconak szüksége van rá. Nem tudja, hogy a faszba telik el az idő, de egyik pillanatban, amikor a balhéból feleszmél, már ott van a nő is; ekkor leesik néhány szikla a lelkéről, mert eddig sem volt a legjobb állapotban, de most kibaszott zabos, és látszik rajta, hogy az elmúlt órában azzal volt elfoglalva, hogy lefogja ezt a nagy mamlaszt, aki ennyi idő alatt sem került rózsás állapotba. Valahogy eltelik még egy fél óra, amíg csodával határos módon egy kocsiba rakják Alfonsot, ő pedig, ha most azonnal nem fog felrobbanni, akkor valószínűleg életében soha. Annyira megzavarodik az idegtől, hogy amikor egy pillanatra egy félreeső részen a klub parkolójában egyedül marad a nővel, aki a lakására megy majd az idiótával, amíg Kirát összekaparja, odalép hozzá, a két arcára fogva húzza közelebb, és szenvedélyesen megcsókolja. Aztán, mivel haladnia kell, szavak nélkül indul el a kórházba, hogy egy utolsó ütőkártyát előrántsanak, és végig magát ostorozza az odaúton - meg Kirát szidja magában -, hogy hogy várhatott ezzel eddig, és mi van akkor, ha már ez sem fog működni. Úgy egy óra múlva ér vissza a lánnyal a lakásba, addigra meg Fabiola elmondása alapján már egészen vállalható állapotba kerül Alfonso, neki meg, ha éppen nem tiltanák őket egymástól, biztosan felállna a farka erre a nőre, amiért képes volt kordában tartani a másik olaszt ilyen állapotban. Ez van a tekintetére írva, amikor a lakáson összefut a két zöldje a nő szemeivel, és mivel ők most itt plusz tényezők, akikre nincsen szükség, int a másiknak, hogy menjenek. A liftbe lépve kifújja magából az ideges, agybaszó levegőt, mert a Kirával lefutott köre sem volt egyszerűbb, mint amit Alfonsoval lenyomtak, úgyhogy arra jut, megérdemlik egymást bőséggel. A kártyával elindítja a liftet lefelé, és amikor bezárul az ajtaja, nekidől az oldalának háttal, és megmasszírozza az arcát a tenyerével. - Bazdmeg.. - Csak ennyit képes most mondani, mert nem gondolja, hogy volt valaha ennyire nehéz éjszakája, és még arra is számít, hogy Fabiola az arcára olvassa, hogy hogyan hagyhatta eddig fajulni a dolgot, és miért nem akadályozta meg ezt a botrányos kapcsolatot az olasz meg a kívülálló között. Úgyhogy nem gondolja, hogy itt , meg ennyire egyszerűen ér véget ez az este, őt meg még mindig szétveti az ideg, úgyhogy tényleg inkább hallgat, mert haragszik a nőre, és ha most veszekedni kezdenek, el fogja borítani az agyát a szar megint.
Nem különösebben készült már a mai nap folyamán sehova sem, így a hívás váratlanul éri. De egyetlen egy percig sem gondolkozik és arra sem pazarolja az időt, hogy átöltözzön vagy legalábbis hozzáméltó, tőle megszokott stílust öltse magára. Így a klubba felkötött hajjal, melegítőben és egy sportcipőben érkezik meg. Nem, rohadtul nem érdekli, hogy a közeg mit gondol erről, mert az sokkal fontosabb, hogy Alfonso most már le legyen állítva. Titkon remélte, hogy nélküle is menni fog ez, sőt abban bízott igazán, hogy már meg is oldódott, de mikor az egyik biztonsági őr neve villant fel a telefonján, már félig kint volt a lakásból, mert tudta, hogy csak is komoly dolog miatt keresnék. A kép, ami elétárul, mikor megérkezik, sokkal rosszabb, mint amire számított és ettől iszonyat feszültség kerekedik benne. Nem is tudja megfogalmazni, hogy kire ideges ebben az egész helyzetben, Alfonsora, amiért ennyire lealjasodott, a környezetére, amiért hagyta ezt vagy a nőre, aki miatt az egész elkezdődött. Legszívesebben az összes jelenlévőnek lekeverne egyet, ehelyett csak egy vödör jeget önt Alfonso nyakába, ezzel indítva meg magukat az autó felé. S, ha nem lenne elég meglepetés számára az, amit apja üdvöskéjétől tapasztal, az autónál Marcello meglépi a lehető legváratlanabbat, melyet ideje sincs feldolgozni, mert pont olyan gyorsan ér véget, ahogy kezdődik. Ő pedig leginkább csak üvölteni tudna, mindenkivel, mert nem elég, hogy hetek óta szétfeszíti a méreg és a feszültség, még tetézi is benne ez a két barom. Marcello házához a saját sofőrjével és autójával érkezik. Nem ostoba, nem ül be egy autóba Alfonsoval és nem is fogja ő felcipelni a férfit, így szépen a saját testőreire bízza, akik előtt lépked be az impozáns épületbe. Nem képzelget soha arról, hogy milyen lesz először idejönni, de az egészen biztos, hogy soha nem gondolta volna, hogy ilyen szituációban kerül majd ide. Miután felérnek, jelzi a köröttük lévő embereknek, hogy nincs rájuk szükség és menjenek a dolgukra, majd neki áll Alfonsot rendbetenni. Az igazság az, hogy a férfin él ki minden dühöt, elnyomást és feszültséget, felmeri pofozni, nyakon meri önteni és olyan olaszosan üvöltözik vele, ahogy csak a torkán kifér, hogy mire Marcello megérkezik Kirával, legyen valamilyen formája. Nem az a pasi, akinek nézésétől a nők bugyija csak úgy lecsússzan, de határozottan jobb formája van, mint volt. Kirának nem mond semmit, mert nem tudná szép szavakkal kifejezni azt, amit érez iránta, csak egy lesajnáló pillantást vet rá, majd elindul a kifelé és megteszi azt, hogy az ajtót jó hangosan kúrja be maguk mögött. A liftben azt a sarkot választja, ami Marcellotól a legtávolabb esik. Nem néz rá és igazából szólni sem akar, mert iszonyatosan elfáradt ebben az egy, másfél vagy két órában. Kurva érzelmek, meg kapcsolat, meg a vele járó faszságok. Ha ettől menekültek meg azzal, hogy Alvize rájuk pirított még a végén hálás lesz az apjának. Tekintetét csak azért emeli fel, hogy lássa hányadikon tartanak, mert nem akar a kelleténél több időt eltölteni a másik társaságában. Nem azért, mert ne vágyna erre minden egyes porcikája, hanem pont azért, mert ha túl sokáig kell még éreznie a másik parfümjének illatát, akkor megint lép egy végzeteset. De nem teheti ezt meg. Nem kockáztathatja még egyszer ennek a férfinak az életét. – Ha nem sikerül a csajnak elérnie valamit, akkor Alvize már nem tudja visszatartani az információt – szólal meg végül és egyetlen pillanatra vezeti a másikra a tekintetét csupán. – Kibaszott érzelmek – fújja ki lassan a levegőt és annyi mindent tudna a másik fejéhez vágni, de nem teszi meg, mert látja rajta, hogy mára elég volt számára a szarból. Fabiola pedig bármely hihetetlen, törődik ezzel az olasszal, sokkal jobban, mint kellene.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Szer. 13 Szept. - 23:43
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
Marco általában azt a benyomást kelti másokban, hogy semmi sem okoz számára gondot, és mindent megold idővel, energiával, pénzzel, néha kegyetlenséggel. Ezt amúgy ő is elhiszi magáról, talán ezért tud annyira jó lenni, amikor szükséges, most viszont több téren is úgy néz ki, hogy megadta magát, és ez az ábrázatára is kiül. Nem viselte kifejezetten jól, ami a másikkal történt, csak éppen nem látszott rajta, meg nem beszélt róla. De a belül lejátszódó folyamatok megmarták őt rendesen, a mai este meg egy tökéletes pont arra a bizonyos i-re, hogy kiakadjon végül. A liftben lenni a másikkal ráadásul olyan, mintha késsel szurkálnák folyamatosan, úgyhogy alig várja, hogy az aprónak tűnő, kibaszott idegesítő térből kiszakadjanak, amikor a földalatti parkolórészre érve majd történik, aminek amúgy kell történnie. Egyik erre, másik arra, Fabiola sofőrje úgy is itt van, vár rá, Marconak meg vissza kell menni rendet rakni, mert azt a kibaszott kupit ő nem hagyja ott holnapig, az kurva élet. - Tudom. - Válaszolja röviden, mert most ez a megoldása arra, hogy egyáltalán kommunikálni legyen képes a másikkal, mert ő a nővel ellentétben nem szarik bele az ígéreteibe, és továbbra is azon dolgozik, hogy a házassága ne következzen végül be. Ha más nem, akkor már eltette jelképesen a fegyvert azzal az egy golyóval benne, amit majd Adriano kibaszott agyába ereszt, ha semmilyen próbálkozás nem hoz végül eredményt. Szóval kell, hogy tudjon egy légtérben lenni a másikkal, csak kurva nehéz, amikor minden porcikája szabályosan fáj azért, hogy érintse. Érti ő, mert most már érzi is, miért akarta elkerülni az érzelmeket a másik, de ez van, ő nem fog pocsolyát zokogni maga alá, mert Fabiola már feladta. Majd elmúlik, ha más nem. A liftajtó kinyílik, de kint mintha sötétebb lenne, mert a parkolórész ilyenkor már csak gyéren van megvilágítva, és ő előreengedi a másikat, hogy követve hagyja el a dobozt, kieresztve a levegőt magából, hogy képes volt megállni mindent, amit amúgy tett volna odabent ezzel a nővel, ha lehetne bármit is. - Köszönöm, hogy jöttél, amikor szükség volt rád. - Mondja kicsit hangosabban, hátha ezzel megállítja a másik határozott lépteit, amivel a sofőrje, meg a kocsija felé halad, és ha Fabiola visszafordul, ő megtorpan, hogy megmaradjon a távolság kettejük között. - Hálás vagyok érte. - És ez tényleg így van, függetlenül attól, mennyire megbántotta őt a másik, és mennyire haragszik, amiért hagyta, hogy ez így fusson zátonyra. Álmaiban nem gondolta, hogy idegennek kezeli majd, ha Marco farkát elkapják miatta, úgyhogy jogosnak gondolja, amiért a bizalma megrekkent a másikkal kapcsolatban, az viszont, hogy ilyen gyorsan jött segíteni, enyhít valamennyit a feszültségen, ami a nyakának izmán is egyértelműen látszik most. - Majd néhány óra múlva felhívom, és szólok, mi van velük. - Mert tudja, hogy miközben a nővel kapcsolatban is tisztáznia kellene az agyában mindent, Alfonso ügye is megoldatlan egyelőre. Eddig ment minden is egyszerre, most már ezek szerint nem, úgyhogy előveszi a kocsikulcsát, hogy meginduljon az egyik SUV felé, mert mindegy, mi a fasz akarja ledönteni a lábáról, ő ezt nem fogja hagyni semminek.
Az egy szavas válaszon nem lepődik meg, mert tulajdonképpen nincs is mit boncolgatni azon, ami jelenleg a másik olasz férfi körül van. Ha nem ér el a nője változást, akkor biztos lehet mindenki abban, hogy most már nem fogják tovább tűrni Alfonso viselkedését. Lehet kéne valami terv, amivel megvédik, de nem biztos abban, hogy jó ötlet-e neki ennyire belefolynia ebbe. Nem Alfonso, hanem Marcello végett. Kisétál a liftből, de nem jut messzire, hiszen egyfelől nem is akart csak úgy lelépni, illetve a másik szavaira, megtorpan és lassan fordul felé, hogy végre ránézzen. – Nincs mit köszönni ezen, megbeszéltük, hogy így lesz – nem csodálkozik azon, hogy kételkedik benne a másik és nem fog ezen kiakadni sem. Tudja jól, hogy megsértette, de többször nem fog bocsánatot kérni, mert úgy gondolja, hogy még többet is mondott a telefonbeszélgetésükkor, mint szabadott volna. Ha ezután Marcello még úgy gondolja, hogy nyalogatnia kell a büszkeségét és jobb neki a durcás kisfiú szerepben, ám legyen. Fabiola nem fog sem könyörögni, sem olyan lépést tenni az irányába, mellyel azt kívánja bizonygatni, hogy mennyire mellé ment az a beszélgetés Alvizenál. – Te most mit csinálsz? – néz a másik után értetlenül. – Képes lennél így itt hagyni? - és muszáj horkantania egyet, mert ez így kurvára abszurd számára. – Nem tűnik fel, hogy se a sofőröm, se a kocsi nincs itt? – mutat körbe a félhomályban, majd elindul a kocsi felé ő is és mikor odaér, kinyitja magának az ajtót, majd beül az anyósülésre. Rohadtul nem fog itt maradni a garázsban arra várva, hogy visszaérjen a sofőrje, ebben egészen biztos lehet a másik. – Elmegyek veled a klubba és majd ott megvárom, mert az mégis csak barátságosabb verzió, mint ez – legalább van ital, amit magába tölthet, mert ebben a helyzetben arra most kurvára szüksége van.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Csüt. 14 Szept. - 16:21
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
Esküdni mert volna, hogy mielőtt elindultak kétfelé a klubból, Fabiola kikötötte, hogy nem ül Alfonso-val egy autóba, ezért itt most a két SUV-nak, meg a nő kocsijának kellene lennie sofőrrel együtt. Megtorpan, és jól szétnéz, hátha csak szórakozik vele a másik, és mégsem kell beülnie vele egy autóba, nem, hogy közösen menjenek vissza a VIP-ba, ami most üres, mert mindenki elszivárgott, amikor a balhé elkezdődött. De sofőr meg kocsi sehol, neki pedig dühösen megfeszül minden arcizma a gondolatra, hogy nem volt elég a liftet kibírnia, tovább élvezheti Pellegrini társaságát. Több szempontból sem szerencsés, sőt, millió meg egy indokot fel tudna hozni ellene, de a legerősebb ütőkártyája az lenne, hogy ő nem akarja. A közeg viszont nem így működik, ő pedig, ha időközben méltó is lett a másikhoz állítólag, attól még rangban jócskán felette áll a nő. El kell nyomnia a tapló paraszt énjét, mert már nem gondolja, hogy úgy beszélhetne a másikkal, ahogy előtte; Marcoban, ha meg nem is tört valami, de fejben már semmi sem olyan, mint volt kettejük között azután, ami Alvize irodájában történt a keleti szárnyban. Szóval igyekszik nem azt mondani, hogy mégis, hova a picsába küldted a sofőrödet, vagy hogy ez kurvára nem jó ötlet, esetleg, hogy hát ez kurva jó. Helyette bólint, mintha utasítást kapott volna, pedig ezt régen nem így fogta fel a másikkal szemben. Elfogadja a helyzetet, aztán igyekszik majd a minimumra szorítani a kommunikációt, pedig nagyon szívesen rákérdezne arra, hogyan is áll ez a szerelem dolog, amitől annyira rohadtul félt a másik, és milyen lehet hátat fordítani neki, mert ahogy látja, az a nőnek nagyon megy. De, ha csak egy pillanatra odautazhatna az Alvize fenyegetését megelőző néhány órára, biztosan számon kérné rajta a saját stílusában, hogy mi a picsa történt a nagy tervükkel, és miért akar hirtelen hozzámenni ahhoz a szarházihoz. Nyilván egyiket sem teszi meg, csak gondol rájuk, inkább csak rohadt feszülten beül a kormány mögé, és elkezd kínjában vigyorogni, mert akárhányszor egymás mellé kerültek egy négy keréken guruló szarban, annak semmi jó vége nem származott. Mármint, Fabiola szerint. Marco nem fogja tagadni, hogy mennyit jelentett akármi és minden, amit együtt megéltek. A gondolat tovább hergeli, ezért fel is nevet, ahogy sebességbe rakja a kocsit, elfordítja a kulcsot, és elkezd kiállni a földalatti szintről, hogy lassan az éjszakai fények világítsák meg az arcukat, ahogy a klub felé gurulva igyekszik túlélni ezt a tíz percet anélkül, hogy kiakadna, üvöltene, pampogna a helyzetük miatt, vagy egyebek. - Alvize mennyire van rá kiakadva jelenleg? - Beszélt bőven az öreggel, miután megfenyegette az életével, meg Alfonso rá akart támadni, mégsem érezte úgy, hogy bármelyikőjükre őszintén haragudna. Tudja nagyon jól, hogy Alfonso szinte a fogadott fia, úgyhogy ott még meg is értené, ha képes érte visszatartani az információkat, meg kivárni, hogy magához térjen, de Marco, azon kívül, hogy a rábízott feladatokat évekig tűpontosan elvégezte, nincsen olyan közeli kapcsolatban az öreggel. Az meg, hogy nem magukról, hanem a közös barátjukról beszél, talán nem meglepő. Tudja, hogy Fabiola úgy sem akarna kettejükről beszélni, Marco ráadásul úgy gondolja, hogy nincs is már miről. Örült, nem is kicsit, hogy azonnal őt hívta pár napja a másik, ahogy hazaérkezett, de ez nem szépíti meg különösebben, ami történt, illetve hamis ábrándokat keltene maximum Marcoban, ha az a típus lenne, aki ilyenbe beleringatja magát.
Azért küldött el mindenkit, mert nem gondolta volna, hogy szükség lenne rájuk. Igazából semmit sem látott Alfonson túl, mert ott és akkor az volt a fontos, hogy ő rendbe legyen téve. A maga módján sikerült is ez, de addig, míg le nem értek a garázsba és a másik ott nem akarta hagyni, eszébe nem jutott, hogy mennyire kurva rossz ötlet volt a sofőrt elengedni. Marcelloval szemben, benne nincsen feszültség a másik irányába - legalábbis haragi vagy sértettségi szinten-. Nem ostoba, tudja, hogy nincsenek olyan viszonyban, mint előtte, de nem gondolná annyira vészesnek ezt az egészet. Így könnyedén foglal helyet az anyós ülésen és türelmesen vár addig, míg a másik is megérkezik. Szemöldökét kissé felvonja, mikor nevetni kezd a másik, de nem kérdez arra rá, hogy ugyan mi a fasz van, mert tudja, hogy érdemleges választ aligha kapna. - Alvize bármeddig védené, hiszen tudod jól, hogy olyan neki, mintha a fia lenne - beköti magát anélkül, hogy szólni kéne rá és még a lábait sem pakolja fel a műszerfalra, csupán a hajával kezd el babrálni és a kissé laza kontyját szorosabbra húzni. - De ez már túlmutat rajta. Három nap múlva Emilio és Mauro tesz egy látogatást, amiről elvileg nem is kéne most tudomást szerezned- neki sem kellene tudnia egyébként, csak éppen jókor járt jó helyen és elkapta ezt az információt. - Ha nem változik fel kellene tenned egy gépre vagy vonatra vagy bármire, csak ne lássák így - és most tekint a másikra először mióta az autóban ülnek. Akármennyire is picsának és nem törődömnek tűnik, ő igenis foglalkozik ezzel a két emberrel. Sokkal jobban, mint illene vagy kellene. - Nem kellett volna megcsókolnod - de kurvára nem volt elég, amit adtál.. mondaná legszívesebben, de ez benne marad és csak egy nagyobb sóhaj szakad ki belőle. - Lerí rólad, hogy meg vagy sértődve. Minden mozdulatod, levegővételed azt közvetíti, hogy kurvára nem vagy képes egy légtérben lenni velem, ami csak remélni tudom, hogy nem így van. Nekem muszáj azt közvetítenem kifelé, hogy nem érdekelsz és hogy nem akarok már tőled semmit. De elhiheted, hogy kurvára nem igaz. Nem akarom, hogy neked vagy a családodnak baja essen- minden egyes lépését nézik konkrétan. Teljesen biztos abban, hogy most is van a sarkukban valaki, aki amilyen hamar csak lehet jelent az apjának vagy Adrianonak arról, hogy együtt vannak. Egyébként ezt még mindig iszonyatosan nevetségesnek gondolja, mert még mindig nem tud azzal megbékélni, hogy egy férfi kúrhat összevissza, a nő pedig nem.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Csüt. 14 Szept. - 18:28
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
Rohadtul nem naiv típus, mégis, amikor Fabiola elkezd dinamikusan beszélni a vezérek látogatásáról, meg Alvize álláspontjáról, lehet a fáradtság miatt, lehet, mert érzelmileg meg mindenhogy ki van kissé merülve a barátjától, meg a nőtől is, de elhiszi, hogy végig tudják csinálni ezt a tíz percet anélkül, hogy magukról kezdenének beszélni. Ekkor még nem tudja, hogy kurvára mellélőtt ezzel. - Ha kell kiütöm, beteszem egy ládába, és egy kurva lakatlan szigetre küldöm. De vagy rendben lesz, vagy rohadtul messze, amikor jönnek a vezérek. - Magabiztosan mondja, hiszen ő is mindenáron védené a barátját, Alfonsot ráadásul az élete árán is. Semmi nincsen a közegben annyira fontos, hogy a barátságuk elé helyezze, ez pedig a saját életére is érvényes. Öt éve úgy dolgoznak együtt, mint egy tökéletes gépezet, a rangját, a vagyonát, szinte mindent annak az embernek köszönhet, ezért is nyeli le a szart tőle olyan lelkesen. Nem lesz érzelgős hirtelen, és nem kezd el arról beszélni, valójában mennyire aggódik érte, és mennyire kétségbeejtő a helyzet, mert Marco az érzelmeit mindig befelé irányítja, és valami nagyon sötét sarokban oldja meg, a lelke mélyén, egyedül. Az erek a nyakán azonnal megduzzadnak, ahogy a másik folytatja valami egészen más témával, és finoman ráüt a kormányra, mert nem akarja elhinni, hogy tíz percig tényleg nincsen nyugta ma este. Nem akarja még csak azt sem tudni, hányadán áll a másik, mert nullára építette pillanatokon belül, mikor ő abban a hitben élt, hogy ha ki is derül, ők ketten akkor is megoldják. Soha nem látott még olyan erős duót, mint ők lehettek volna, ezt elárulni meg olyan, mintha tökön döfte volna egy kibaszott késsel. De ezt nem fogja megmagyarázni, mert ezt a másiknak értenie kellene. - Neked meg elárulnod minket. - Vág vissza olyan elfojtott dühvel a hangjában, hogy ő is egészen meglepődik rajta, de nem annyira, hogy változtasson rajta. Ha még egy szó erről most elhangzik, akkor el fogja önteni a szar az agyát, mert a mai este után a türelmi szintje nem létező dolog, meddő vitába pedig utál belemenni. - Nem akarok kettőnkről beszélni, Fabiola. - Jelenti ki ugyanezen az elfojtott hangon, miközben olyan erővel markol a kormányba, hogy szinte fehérek lesznek az ujjai. Annyi mindent akarna pedig mondani, de mivel nem egy állásponton állnak, teljesen felesleges lenne vagdalóznia. Ráadásul mostantól, tetszik neki vagy sem nem a szeretője egy vezér lányának, úgyhogy oda kell figyelnie arra, amit, meg ahogy mondja. Nem tudja, hogy ez a tényező hanyadik a sorban, de legalább annyira utálja, mint az összes többit. Arról nem is beszélve, hogy most végig olaszul beszélt, tehát azért lehet érezni, mennyire ideges valójában.
Azért mert beszélni, mert tudja jól, hogy mostanában ennél közelebb nem lesznek ehhez. Ez is egy olyan ritka esély, amiben rohadtul nem szavakkal meg sértődéssel kellene foglalkozniuk, hanem egymással, kihasználva az alkalmat. Ehelyett Marcello csak a kormányt markolássza meg durcás kölyökként puffog, amivel Fabiola nem tud és nem is akar mit kezdeni. Számára ez az ember a férfi, az a férfi, akinek rohadtul odaadta magát és nem csak testileg, hanem lelkileg is. Ennek a nőnek nincs sem ereje, sem ideje arra, hogy hülyeségeken pattogó kisfiúkkal foglalkozzon. Ő megoldást akar, gyakorlatilag azonnal és nyilvánvalóvá válik számára, hogy nem ez az ember lesz az, mert a kurva érzéseket ereszti előre. El kell nyomni őket a picsába, hogy lehessen haladni egyről a kettőre. Mikor Marcello az árulás szót említi, muszáj felnevetnie és csak azért nem kezd el vagdalkozni és veszekedni ezen, mert még a félhomályban is látja, hogy ez itt és most rohadtul mindegy és értelmetlen. - Jól van - ha nem hát akkor nem, ő elmondta, amit akart. Még többet is adott a másik tudomására most és a telefonhívás esetében, mint kellett volna. De ha ez nem kell, akkor nem bolygatja tovább a dolgot. A fennmaradó időben egy mukkot sem szól, amikor Marcello megáll a klubnál, nem vár egyetlen egy pillanatot sem, gyakorlatilag már akkor nyitja az ajtót, mikor az autó motorja még jár. Ahogy kiszáll már teszi is a telefont a füléhez, hogy hívja a sofőrjét, mert tényleg nem kíván annál több időt itt tölteni, mint amennyi szükséges. Főleg nem ezután az autó út után. S bár tervei között az szerepelt, hogy bemegy a bárba és akár még normálisan el is beszélgetnek egy ital mellett, erre nem sok esélyt lát. Nem várja meg a másikat, mert ismeri már a járást, de odabent nem a VIP felé veszi az irányt, hanem az egyszerű embereknek fenntartott részhez vezetnek léptei, hogy ott önállósítva magát, töltsön a lehető legerősebb italból, rögtön kettőt, amiket pillanatok alatt tüntet el.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Pént. 15 Szept. - 9:33
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
Valamennyi feszültség kiszalad a tagjaiból, amikor a másik látszólag elfogadja, amit kér tőle. Látszólag, mert elég időt töltött már Fabiolával együtt, bármilyen szempontból nézi, hogy érezze a teste rezdüléseit anélkül is, hogy ránézne különösebben. Elég a hallgatása is ahhoz, hogy felmérje, hova kerültek a kérésétől, mert ez a nő, ha még akar mondani valamit, akkor mond is, mindegy, hogyan bassza szét vele Marcello agyát. De már nem mond. Ez pedig nem nyugtatja meg eléggé ahhoz, hogy tisztább fejjel álljon meg közvetlenül a klub előtti, neki foglalt parkolóban, a teste meg azonnal reagál, hogy Fabiola szinte kiugrik a kocsiból, még mielőtt egyáltalán leállíthatná a motort. Ő is kiszáll, és ha lenne is elég gyors, hogy esetleg megállítsa, nem most fogja, mert az utcán még mindig bárki láthatja őket balhézni, a dolgok pedig megváltoztak kellőképpen ahhoz, hogy ez visszatartsa. Egy pillanatra visszaszáll, leállítja a motort, és ahogy kiszáll, máris két őr lép oda hozzá, mert ők sem tudják nagyon, mit kellene tenniük azután, ami ma odafent történt. A szeme sarkából látja a még nyitott ajtón át, hogy Fabiola nem felfelé indult el, így egy sóhajtással int az őröknek. - Vigyázzatok rá, amíg valamit elintézek. - Egy bólintással, meg némi útmutatással végre az őrök elindulnak a dolgukra, Marcello meg felsétál a VIP-ba, hogy rendet tegyen valamennyire. Nem fontosabb ez, mint a most már felbőszült gyorsvonat, aki valószínűleg odalent piál, de meg kell nyugodnia valamennyire, meg talán elkezdeni feldolgozni az információkat, mielőtt minden összedől körülötte a picsába. Felfogta, hogy Fabiola burkoltan szerelmet vallott neki pár napja a telefonba, de egy szűrőn keresztül akarta ezt mindenáron látni, ami úgy festette le, hogy persze, így érez, de nem jelent igazából semmit. Most, hogy elmondta, védeni akarja őt, és azért a hűvösség, azt is csak a féltékenységén keresztül látja egyelőre, mert a nő Adrianoval volt majdnem két hétig a hazájukban, ő meg egyedül, információ és jelentkezés nélkül ette itt a kefét. A hallott testén keresztül engedne bárkit ehhez az információhoz, de Alfonso és a nő nélkül egyedül érezte magát. Marcello pedig nem működik túl jól a saját fejével itthagyva. Tesz tehát némi rendet egy jéggel jó hidegre hűtött whisky társaságában, mert minden csupa víz az olvadt jégtől, amit Fabiola Alfonso nyakába öntött, egy szék darabokra tört attól, hogy Alfonso a hátán akarta eltörni, de végül az útjából kikerülve az a bárpultnak csapódott, a dulakodástól meg olyan itt minden, mintha egy gyilkossági helyszín akarna lenni. A második italnál fújja ki a levegőt, amit ki tudja, mióta tartott bent, és lehúzva a whiskyt indul meg végül zakó nélkül, könyékig felhajtott fekete ingben a tánctérnél lévő bárpulthoz, hogy felhozza végre magával a gyorsvonatot, és hagyja, vagy ne hagyja, hogy elsodorja, mindegy. Nem fél megközelíteni őt, úgyhogy amint meglátja, odasétál mellé, egészen közel, és a füléhez hajolva, hogy a kibaszott hangos zene ellenére is hallja, mondja végül, hogy.. - Gyere fel velem. - Nem tudná azt mondani, hogy nem mérges még mindig, mert amennyire nehéz megbántani őt, ha sikerül, annyira igyekszik haragtartó maradni. Mivel ritkán fordul elő, nem is tudja feltétlenül kezelni, de ha Fabiola azért kezdett el beszélni a kocsiban, mert ott, meg itt a klubban tudnának normálisan és négyszemközt úgy, hogy az nem kerül senkihez ki, akkor igaza van. Arról nem is beszélve, hogy az ő érzései ugyanúgy állnak, mint a másiknak, és lehet ideje lenne neki is kinyitnia a száját, mert nincsenek jelenleg egálban.
Még őt is meglepi, hogy ez az este ennyire kaotikusra sikeredett. Pedig, ha valaki, ez a nő, már tényleg sok minden állapotot látott és produkált, amit csak lehet. Alfonsot így látni egyszerre volt dühítő és félelmetes és ha őszinte akar lenni, legszívesebben kikaparná annak a nőnek a szemét, aki idejuttatta. Ezen a gondolaton, felnevet, mielőtt újra lehúzna egy italt, mert ha tovább folytatja azt az utat, amin jelenleg van, simán Alfonso szintű idióta válhat belőle. Csak nem egy nő, hanem egy férfi miatt. Soha nem fogja bevallani, de Marcellonak rengeteg mindenben van igaza, még abban is, hogy fél. De nem tőle, mert nem gondolja, hogy bántani tudná. Attól retteg, amit kihoz belőle, hiszen ismeretlen számára az a nő és nem volt felkészülve arra, hogy valaha is szembe kell néznie majd vele. Agyában túl sok a szar, nem csak a fent lévő férfinek köszönhetően, hanem az apja, a Vizzinik, és minden egyéb végett. Bár úgy tűnhet, hogy nem zavarja ez az egész és elfogadta a sorsát, egyáltalán nincs így. Tenni akar valamit, szabadulni akar attól, amit az apja a feje fölött kötött, így nem vetette még el a terveit a bosszút illetőleg. Sőt. Talán most még inkább izzik benne a gyűlölet és ha hazaér innen, biztos, hogy ismét órákon át fog állni a táblák előtt. Behunyja a szemeit, mikor a másik megérkezik mellé és mélyen szívja magába az őt körül lengő, már jól ismert illatot. Finoman helyezi le a pultra a még félig teli lévő poharat, majd a másik felé fordul, nem törődve azzal, hogy így csak pár centire lesznek ajkaik egymástól. – Egyáltalán nem kellene – búgja halkan a másik ajkaira, miközben egyre közelebb tolja magát hozzá, ám az utolsó pillanatban úgy mozdul, hogy ne legyen ebből semmi, csak ellép mellette. Kezével, a másikét lopva érinti, ahogy elindul végül felfelé, mert agya hiába tudja jól, hogy el kellene kotródnia innen, mégsem képes rá. Nem kell neki útba igazítás, nagyon jól ismeri már ezt a helyet, valószínűleg csukott szemmel is képes lenne a-ból b-be eljutni. Most nem siet úgy, mint amikor az autóból pattant ki, azon a bizonyos folyosón még be is várja a férfit, de mondani nem mond semmit, mert már maga sem tudja, hogy mit lehet és mit nem.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Pént. 15 Szept. - 14:49
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
Nyilván az okos döntés az lett volna, ha fent marad, elrendezi a helyet, elmerül vagy a papírmunkában, vagy az e-mailekben, amik reggel óta rá várnak, és megvárja csendben, amíg Fabioláért megérkezik a sofőr, és elmegy. Annyira biztonságos lett volna, hogy ha megteszi, valószínűleg a következő alkalommal, ha tükörbe néz, arcon is köpi magát, de nem a büszkesége viszi le a másikhoz végül. Annál sokkal, de sokkal több. Az anyja mindig azt mondta, két személyt a szükség hoz és tart össze; az egymás iránti, az anyagi, a közegükben a rangi, mindegy, mivel van megbélyegezve, de ez éltet minden kapcsolatot. Most, amikor úgy egy hete telefonon elmondta az egészet, annyira tárgyilagos volt, hogy utálta minden szavát, amit kiejtett a száján, de másként ez nem ment, hiszen ő nem tud érzelmesen beszélni, akkor sem, ha megpróbálna. Annyira nevetségesnek gondolja saját magától az ehhez hasonló dolgokat, hogy meg sem próbálta, de nem is kellett, meg Agata bőven érti a fiát magyarázkodás nélkül is. Megint csak annyit mondott, hogy szüksége van Marconak Fabiolára, de még odáig sem jutott el ez a férfi, hogy ezt megpróbálja értelmezni. Pedig nem ostoba egyáltalán. Amíg lejön a lépcsőn, átsétál a folyosón, és belép a tánctérre a fülbaszó basszus közé, valahogy előveszi ezt a szükséget, és felfogja, hogy mit jelenthet ez kettejükre nézve. Mondjuk azt, hogy amint meglátja a másikat, minden porcikája ott akar lenni nála, sokkal hamarabb, mint az fizikailag lehetséges. Nem csak azért hajol ennyire közel, mert hangos a zene, hanem mert olyan sokáig volt távol, hogy már nem bírja sokkal tovább ezt csinálni. Tud magának is, meg a farkának is parancsolni, de ennek a nőnek már valószínűleg nem. Fabiola csak megerősíti őt ebben azzal, amit mond, mert mintha teljesen egyértelmű és világos lenne az, mi is történhet majd odafent. Marco szeretné, ha minden ennyire egyszerűen menne, és nem kellene több száz egyéb tényező kettejük közé, mert a nehezítések nélkül már olvasnak egymásban. - Tudom. - Mondja ma már sokadjára, miközben a zöld szemei a másik ajkaira tapadnak, ahogy a sajátjaira beszél Fabiola, és még mielőtt eltávolodna tőle, rávillan a tekintete még egyszer a szemeire, aztán úgy követi innen kifelé, mintha leküzdhetetlen erővel vonzaná. Kint a folyosón nem mond semmit, nem azért, mert ne akarna, hanem mert a torkára ég minden vágy, amit érez a másik iránt. Túlmutat már a testiségen rég az egész, de még sokáig képtelen lesz kivenni azt az egészből, hiszen öt évet kellene behozniuk még mindig, és alig csinálják másfél hónapja. Fent előre engedi a nőt, és amint kattan Marco mögött a zár, ő elfordítja a kulcsot a hatalmas, fekete ajtóban, és a tekintetével a másikat kezdi keresni. Amint megtalálja, kiszakad belőle egy kibaszott levegő, és megindul felé, hogy néhány lépéssel beérje. Először csak a két kezébe fogja az arcát, és olyan közel lesz hirtelen, hogy akár meg is csókolhatná nyomban; de még nem teszi, mert meg akarja adni a lehetőséget a másiknak a döntésre, a közelségével jelezve, hogy ő már meghozta a sajátját. Nem bizonygatja, hogy itt biztonságban vannak, hiába hiszi száz százalékosan, hogy így van, mert ez mindenhogy kibaszott rizikós. - Ki akarlak engesztelni. - Ennyit mond végül, jelentsen ez pontosan bármit; legyen azért, mert Alvizénál sértődötten elviharzott, vagy azért, mert két hétig ő sem jelentkezett, vagy mert a kocsiban elhallgattatta, mikor tudja, hogy beszélniük kell. De Marco több mindenre is gondol, hiszen tudja, hogy a másik helyzete ocsmány, az apja egy fasz jelenleg, neki meg minden eszköze meglenne arra, hogy enyhítsen a feszültségén, itt helyben, ráadásul annyiszor, amennyiszer kéri tőle a másik.
Tudja jól, hogy hová vezet ez. Talán az autót ezért is érezte biztonságosabb terepnek és ezért nyílt ki ott a szája. Nyilván tisztában van azzal, hogy miket lehet egy SUVban művelni, hiszen már túl vannak néhány dolgon, sőt.. minden ott kezdődött, de valahogy mégis abban a pillanatban nem tűnt ennyire veszélyesnek, mint az amerre haladnak. A csend soha nem zavarta. Tisztában van azzal, hogy a férfi nem a szavak embere, most mégis, ahogy a folyosóra érnek várna valamit. Csak egy szót, legyen az negatív, leszúrás, kiakadás, bármi, csak szólalna meg. De nem teszi és ez kifejezetten bosszantja a nőt, mert csak tolja benne az érzést, hogy ezt mennyire nem kellene. De nem áll meg, nem fordul vissza, csak lépked fel, de nem olyan nagy elánnal, mint máskor. A helyen már nem látszik annyira, hogy pár órával ezelőtt mik történtek itt. Akár még a népeket is bemerné engedni, hogy élettel legyen megint tele a VIP, annak ellenére, hogy tudja, számukra most az a legjobb, hogy kutya sincs a közelben. A pulthoz sétál, hogy Marcello poharába töltsön, saját magának egy italt, melyet éppen emelne magához, mikor a férfi megérkezik. Leginkább nevetne a szavain, mert mindenre számít, de erre nem és nem is igazán érti, hogy mit akar ezzel a másik. Marcello nem vétett ellene, nem árulta el, nem hazudtolta meg magát, ott volt. Végig ott állt mellette és ezt a nő kurvára elbaszta. Nem is tud a tükörbe belenézni miatta, szemeit most is lehunyja néhány pillanatra. – Marcello – sóhajtja halkan a másik nevét és még mondana sok mindent, de nem jut ennél tovább, mert a kocsiban közölte a másik, hogy nem akar erről beszélni. Szemeivel a másikét keresi, hátha azokból több mindent tud meg, mint a szavakból. A sajátjában keveredik mindenféle érzelem, sajnálat, veszteség, vágy, düh, de hangot azért sem ad egyiknek sem. Csupán megadja magát és megszünteti azt a pár centi távolságot, ami az ajkaik között van, ezzel ismét elárulva, magukat. Mert hiába dolgozik benne a félelem, hiába akarja a távolsággal védeni a férfit, egész lénye vágyik a közelségére, a vadságára, arra, hogy újra és újra a földbe tiporja, legyen az szavakkal vagy tettekkel. Csókja ennek ellenére majdhogynem puhatolózó, mert hiába biztos magában és egészen biztos a férfiban is minden szarnak ellenére, nem akar egyszerre mindent rázúdítani. Most nem kíván irányítani, csak sodródni akar – egy darabig-.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Pént. 15 Szept. - 22:29
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
+18 Nincsen hozzászokva ahhoz, hogy minden el legyen cseszve körülötte, főleg nem a legbiztosabb pontok, mert bármilyen meglepő, azokra, ember lévén, még neki is szüksége van. Alfonso volt a legbiztosabb, ezzel a hellyel az élen, ami a közös gyerekük szinte, és amiért mindketten a kibaszott belüket is kidolgozták. Cérnaszálon függ a barátja, és ha ő megy a süllyesztőbe, mert Marco nem tudja megmenteni, akkor a klub is erre a sorsra juthat idővel. És akkor itt van ez a nő. Abban a másfél hétben amíg semmit nem tudott róla, üresnek érezte magát, és ezt a lehető legtöbb módon igyekezett feltölteni magában; addig dolgozott minden nap, amíg már össze nem esett, az edzőteremben napi szinten töltött még ennek ellenére is órákat, aztán kezdte elölről a munka ritmusát, délutántól hajnalig. Az idő eltelt, a kibaszott üresség meg megmaradt, a harag ettől pedig gyűlt benne, minden nappal jobban, hiszen a tény, hogy Adrianoval volt közben a másik olyan volt, mint egy napi szintű tökön döfés. Ez sem volt elég ahhoz, hogy most ne akarja az első, adandó alkalommal érinteni a nőt, de nem ő lesz az, aki a távolságot végül bezárja kettejük között. Leszarja az egyéb tényezőket, az sem érdekli, hogy Fabiola, ha megadja magát neki megint, akkor végül is tesz az épségére. Ez nem így van, eddig sem így volt, mert lehet, rosszul tudták a részleteket, de az első percről ők ketten erről szóltak. Hogy mindketten belemennek, függetlenül attól, ki és mit tesz fel tétként az asztalra. Marco mindig többet tett, de mint férfi, neki is kell. Belemordul a csókba, amikor a nevét hallja, mert tényleg csak a másik szólítja így, amikor éppen nem akarja megfojtani egy kanál vízben valami faszság miatt; amikor szereti, gondolhatna rá így, de az lenne a leghelyesebb, hogy amikor megkaphatja tőle azt, amire annyira vágyik. Hagyja a tempót, meg a puhatolózást a másiknak, mert annyira régen érintette, hogy nem akar sietni sehová; az időérzékének ma estére már úgyis annyi, és amíg egyesek abban a hitben vannak, hogy Alfonsot teszik helyre ennek az olasznak a lakásán, addig itt nem fogják őket keresni. Az információ hűsége pedig itt az övék, és ez igaz mindenre, ami történik, vagy elhangzik az épületen belül. Nem ereszti az ajkait egy ideig, de aztán megfogja a derekánál fogva, és gond nélkül ülteti fel a pultra a másikat. Ekkor annyira szakad el tőle, hogy a nyakát találja meg utána, a lábát pedig szétnyitja, hogy közéjük furakodva szüntesse meg a távolságot, mert a tudata már semmilyen szinten nem bírja elviselni. Majd beszélnek utána. Akkor már talán menni fog neki is. Ott van a nyelvén, mennyire hiányzott ez neki, meg még ezer más dolog, de nem változott ő semmit, mióta utoljára látta a nő, és nem lett a szavak embere azért, mert brutális módon ki van éheztetve. Ahhoz képest kurva jól tartja magát, pedig bizonyos pontokon már most szétdurran. Leveszi a felső rétegeket a másikról, és a derekát marja a kezével, miközben a nyakát csókolva a fogait is használja valamennyire. Lehet, hogy nem kapkod, és nem gyors, de a vágy keltette feszültség minden mozdulatában ott van. Szét tudná tépni a másikat, legszívesebben meg is tenné, de ahhoz most lehet túl sok a szar a fejében, miközben folyamatosan akörül forognak a gondolatai, amiket a másik neki mondott. A szája végül megtalálja a mellét, miközben az egyik keze becsúszik nadrágjába, mert hallani akarja a hangját, valami olyantól, amit ő okoz az ujjainak érintésével.
Marcello ingjét fogva húzza őt közelebb, miközben ajkaik végre egymást fedezik fel. Ki fogja mondani, mikor itt lesz az ideje, hogy ez kibaszottul hiányzott neki az elmúlt másfél hétben. Bármit megadott volna azért, hogy a férfi csak egy pillanatra is mellette álljon és magába szívhassa illatát vagy csak láthassa igéző zöldjeit. Még számára is érthetetlen hogyan történhetett, hogy hetek leforgása alatt vált egy olyan nővé, akit soha, még csak elképzelni sem tudott maga előtt. Ő szeret abban a szerepben élni, ahol nem számítanak érzelmek, legyen az bármilyen. Most mégis úgy létezik csak, hogy még a haragot is gyengéddé formálná csak azért, hogy egyetlen egy másodperc jusson a másikból. Ez pedig ijesztő számára. Lábaival átkulcsolja a másik derekát, mikor az felülteti a pultra, nem hagy teret az ezernyi gondolatnak, mely a fejében cikázik azóta, hogy ma este először betette ide a lábát. Csak és kizárólag egyet enged szabadjára, ami nem más, mint a vágy az olasz iránt. Mikor újra visszakapja a másik ajkait, már nem annyira finomkodó, talán még fogaival is éri őket, bár sietni még mindig nem akar. Ki akar élvezni minden egyes lopott pillanatot, melyet most a nagy szarlavina közepén találtak maguknak. Könnyedén veti alá magát a másik mozdulatainak, hiszen végre azt érzi, hogy él és hogy minden porcikája arra vágyik, hogy ahol csak lehet érintsék, kézzel-lábbal, szájjal, nyelvvel, fogakkal, testtel, mindennel. Az pedig, hogy Marcello ezt anélkül is képes megtenni, hogy kérnie kéne, tökéletes elégtétel számára. Mindig is tudta, hogy nem véletlenül űzi ezt a férfit. Sokszor fordult meg a fejében, hogy hagynia kéne a picsába, mert a folytonos lepattintás és kifogások, azért megcincálták egy kissé. Szerencsére nem annyira, hogy teljesen elvesse a dolgot és mi más lenne a legtökéletesebb példája annak, hogy ez mennyire jól alakult, mint az, hogy szavak nélkül olvasnak a másik vágyaiban? Mikor megérzi leggyengébb pontján a másik kezeit, egy mélyről jövő sóhaj – nyögés keveréke szakad fel belőle. Talán még egy ’na végre’ is elhagyja a száját, de ebben nem egészen biztos. Csípőjét lassan mozdítja a másik keze elé, miközben kezével nyúl a másikért, mert bár kifejezetten élvezi, amit a mellével művel, ő még mindig jobban szereti, ha nem passzív élvező, hanem aktív. Így mikor Marcello végre nem a melleit bűvöli, egy pillanatra elveszik a tekintetében, amitől még nedvesebb lesz – már, ha ez lehetséges - , majd közel vonja magához, hogy vadul kapjon ajkaiért, miközben kezével, igyekszik övéből és nadrágjából kibontani őt. Hogy, amikor ez végre sikerül, akkor ölére simítson, majd erősen – pont, ahogy a férfi szereti – rámarkoljon és kényeztetni kezdje, ha már a férfi is ezt csinálja vele.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Vas. 17 Szept. - 10:02
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
+18 Kurvára nem tudja, hogyan jutottak el idáig, mert ha csak úgy két hónappal ezelőttig visszagondol, annyira egyszerűnek tűnt folyamatosan nemet mondani a másiknak, és élni tovább az életüket. Nyilván abban a pillanatban mindig majd szétdurrant tőle, meg a lehetőségtől, hogy visításig kúrja őt, de amikor Fabiola időszakosan ráunt az elutasításra, a róla való fantáziálás inkább volt bizsergető, minthogy megette volna a kurva lelkét. Ezzel ellentétben a másik hiánya, miután már hozzászoktatta, hogy karnyújtásra és bármikor olyan volt, mintha rádobtak volna néhány mázsát, hogy lehetőleg úgy cipelgesse mindenhova, hogy az arcán nem látszik belőle semmi. Nem is látszott és soha nem is fog. Sokkal büszkébb ebben a témában a barátjánál, pedig Alfonsonál büszkébb emberrel lehet még nem is találkozott. Még sem fogja senki soha látni rajta azt, hogy a másik nélkül akár az is kijelenthető, hogy mocsok szar állapotban volt odabent. Lehet a mai este eredménye, de nem érdeklik a körülmények és a következmények; akkor is érinteni fogja a másikat, mert minden szarság mellett most csak ennek van értelme. Lehet, ha végre egyesülnek ismét, a feje is kitisztul annyira, hogy már ne akarjon mindenáron haragudni, és megkérdezze a másikat, hányadán áll, meg mi a faszt akar csinálni, mert ha ezen az olaszon múlik, megházasodni akkor sem fog, ha már esetleg feladta volna. A hangulata gyorsan változik, mert egyik pillanatban ő is meg akarja adni a lehetőséget kettejüknek arra, hogy kiélvezzék az időt meg a pillanatot, de az állat benne már felszínre akarna törni, hogy kibaszott keményen kiverje a másik fejéből azt a másfél hetet, amit Adrioanoval kellett együtt töltenie a hazájukban. Lehet ez volt a legnehezebben elfogadható részlet a férfi számára, annyira azonban nem, hogy hátráltassa bármiben, amit éppen művel. Szinte elvigyorodik, amikor eltávolodik a másik mellétől kicsit, de Fabiola már nyúl is az övéért. A vigyor persze addig tart, amíg keményen rá nem markolnak, mert akkor belőle is hasonlóképpen törnek ki az elfojtott, szexuális eredetű érzelmek, szóval torokhangon adja a másik tudomására, hogy kurvára hiányzott neki minden, amire együtt képesek. Egy erősebb markolásnál dugja be néhány ujját a másikba, mert a farka után tudja, hogy ezt szereti igazán. Így kezdték, több alkalommal is ez volt a max, az pedig örökre a fejében marad majd, hogyan baszta meg az ujjait a másik mindenféle szemrebbenés nélkül. Már akkor tudnia kellett volna, hogy tökéletes hozzá, de Marco ilyen téren lassú. Ő most megteszi azt, hogy elengedi a másikat, mert amíg az ép eszét is elveszi, ahogy a farkához nyúl, nem tudja sokáig tartani már a pillanatok megélését; az állat benne két hétig kussra volt intve, amit egyébként sem visel jól, most pedig ki akar törni belőle, úgyhogy vetkőztetni kezdi a másikat. Megszabadul a cipőktől, a nadrágtól, aztán annyit még megenged magának, hogy lehajol a bugyijához, hogy azt lendületesen, foggal húzza le, amiközben lehet Fabiola már nem éri őt el. Amikor viszont ismét közeledik hozzá, már a farka ér a legérzékenyebb pontjához, jelezve, hogy a kibaszott finomkodásból ennyi volt. Előrébb húzza a pulton a másikat, hogy legyen helye belécsúszni, és amikor megteszi, elkapja a tarkóját, és olyan közel rántja finoman, hogy a legmélyebb ponton álljon meg végül. Már kap is a másik ajka után, hogy a torkából felszakadó állatot elnyomja a csókján keresztül, bár teljesen felesleges, mert annyira nedves a másik, hogy a szar azonnal elönti tőle az agyát, úgyhogy kár is volna rejtegetnie, mit hoz ki belőle ennyi éheztetés után a nő.
18+ Ha valaki azt gondolta, hogy közöttük most a viszontlátás örömére egy mély és érzéki szeretkezés jön, az nagyot tévedett. Fabiolának évekre elég volt az az este, mikor ezt megengedték maguknak és most határozottan az ellentettjét vágyja. Főleg, hogy annyi elnyomott feszültség és düh van mindkettejükben, melyek ha akarnák se engednék számukra a lassúságot. A nőnek konkrétan arra van most szüksége, hogy Marcello úgy dugja meg, hogy sikolyát még lent is hallják, a dübörgő basszus ellenére. Ezért is fog keményebben a másikra, mint általában és nem ereszti őt, addig, míg a férfi el nem lép tőle azért, hogy a felesleges ruhadarabok végre a földre hulljanak. Mondjuk az elválást tényét egy kisebb morgással jutalmazza, főleg, amikor a másik kihúzza belőle az ujjait, melyek addig benne jártak és pont azt a csodát művelték vele, mint mindig. Valószínűleg sosem fogja megunni azt, hogy a férfi ennyire jól ismeri minden egyes porcikáját már. Pontosan tudja hol és hogyan fogja, érintse és meddig. Így, amikor a hatás fokozása kedvéért, a szájával húzza le a bugyiját, halk sóhaj szakad ki belőle, mely egyszerre szól a türelmetlenségről és arról, hogy mennyire élvezi azt, amit a másik tesz annak érdekében, hogy a hatás a legtökéletesebb legyen. Mikor végre szembe néznek egymással és megérzi Marcello farkát a lábai között, elégedetten vigyorodik el, mert szavak nélkül is tökéletesen egyetért azzal, hogy elég volt abból, amit addig műveltek. Könnyedén mozdítja őt előrébb a másik, hiszen nem ellenkezik, sőt talán még sürgeti is őt a mozdulatban, hogy mikor végre eggyé válnak, akkor az ajkaira és mélyről jövő nyögést eresszen ki magából. Csípőjét annyira tolja előre, amennyire csak lehetséges, hogy a behatolás tényleg a lehető legmélyebbre essen. Kezeit a férfi hátán lefuttatja, egészen a fenekéig, hogy minden egyes lökését megtámogassa azzal, hogy karjaival tol egyet rajta. Nem kell ide finomkodás, sosem volt ez kettejük között téma. Pontosan ismerik már egymás mentalitását és határait, ezért pedig kurvahálás, mert neki egy olyan férfira van szüksége, akit nem kell ezekben a helyzetekben szavakkal irányítani. Ajkai falják a másikét, miközben esze ágában sincsen megtörni a másik által diktált tempót, mert most nem kell semmiféle cifrázás, azt majd megteszik a következő menetben. Csak élvezni és érezni akarja, ahogy teljesen kitölti őt és elveszi az eszét a férfi.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Hétf. 18 Szept. - 16:26
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
+18 Most, hogy megint a másikban lehet, el sem tudja már képzelni, hogy a picsába bírt ki két hetet nélküle, meg anélkül, amire képesek, de nem is lényeges. Most csak ostromolni akarja, ezzel minél hangosabbá tenni a másikat, hogy végül együtt semmisüljenek meg egy pillanatra, mert semmi másra nincsen ennek a férfinek most szüksége. Csak is erre a nőre. Lehunyt szemmel morog, amikor Fabi annyira nyomja az ölének magát, amennyire fizikailag csak tudja, mert ettől érzi, hogy menten eldurran, ami nem is csoda, hiszen ha el is intézte magát időről-időre, a lelke attól még ugyanúgy éheztetve volt. Ez van akkor, ha átlépik azt a bizonyos határvonalat, amit mindketten láttak, de a nagy szavak ellenére egyiküket sem érdekelte különösebben. Az agya egyik pillanatban még tele van azzal a rengeteg szarral, ami velük történt, meg történik azóta is folyamatosan, de ettől a mély mozdulattól a szar átveszi a feje felett az irányítást, és már mindketten nagyon jól tudják, ez mit jelent. Az első néhány mozdulattal szinte döfi a másikat, aztán megtalálja azt a tempót, amivel tovább akarja szakítani a nőt, miközben az ajka megtalálja a nyakát, aztán a vállát, amibe bele is harap egy ponton, nem törődve igazából most semmivel, mert tényleg darabokra akarja szedni Fabiolát, amiért végre megint a kezei között tudhatja. Kicsit a harag is hajtja most ezt a tempót, de ez nem az, amit a másik iránt érzett eddig, hanem amit az egész helyzet kihoz belőle. Nincs annál természetesebb, minthogy most a másik vállára nyögi, amit érez minden lökés közben, még sem tehetné meg, ha kedves számára az élete, ez pedig kibaszott szívás. Továbbra sem lesz odasírt pocsolya a lábánál, miközben veri a falat, hogy ez nem fair, de kibaszottul szétszakítja az érzés, ugyanúgy, ahogy a gyönyör, és most ez a kettő vegyül benne, amikor érzi Fabiola orgazmusát közeledni, és nem tudja visszatartani a sajátját sem. Szabad kezével a pultot támasztja, hogy kegyetlenül lökjön még néhányat a másik érkezése közben, nem hagyva, hogy rászorítson, hanem tovább fokozva, amit érez, hogy az a hangjából is kivehető legyen. Akkor szorít ő is, amikor az öle már nem bírja tovább, és odanyomja a másikat a pultnak, valahol azért remélve, hogy fájdalmat ezúttal sem okozott, de az agya teljesen szétment ettől az egésztől, és kelleni fog néhány perc, amíg összerakja magát. - Kibaszottul hiányoztál. - Vallja be, amikor már úgy érzi, kap levegőt, és nem is kapkodja annyira, hogy érthetetlenek legyenek a szavai. Elvonja magát a másik bőréről a vállán és a nyakán, és ahogy kiegyenesedik ráfog Fabiola állára, és húzva rajta egy kicsit csókol az ajkára, hogy aztán elengedje, kicsúszva belőle, de nem eltávolodva. Pillanatokon belül folytatni akarja majd úgyis, úgyhogy ha vannak szavak, neki is most kéne őket előkotorni. Ehelyett átnyúlva a másik válla fölött szerez egy kis fehér törülközőt a pult belsejéből, és odaadja a nőnek. Nem a szavak embere, de az sem jellemző, hogy cserben hagyják őt, és lehet ezúttal azért nem mond többet, nehogy ölni kezdjék egymást.
18+ Érzékeli, hogy Marcello sokkal durvábban éri, mint szokta, mégsem állítja meg, mert valahol neki is erre van most szüksége. Ki kell adniuk magukból a felgyülemlett dolgokat, s itt a ő részéről nem csupán Alfonso és Kira szarjáról van szó, hanem arról is, amit az elmúlt másfél hétben el kellett viselnie. Nem fogja azt állítani, hogy minden egyes percet utált, mert akkor korábbi állítását cáfolná. Tényleg az volt a legjobb pontja az egész otthon létnek, mikor a férfi anyjával társalgott és az anélkül közölte vele a nyilvánvalót, hogy tényleg kimondta volna. Baromság ebben a pillanatban erre gondolni, igaz? Mégis Fabiolát sokkal több minden foglalkoztatja most, mint máskor, ami valószínűleg mozdulataiban és lélegzetvételeiben is visszaköszön. Pontosan ezért nem akarta, hogy legyenek érzések és gondolatok az egészben, mert tudta jó, hogy azok egyszer csak elveszik mindennek az élét. Abban teljesen biztos, hogy ezt a férfit nem tudja senki és semmi helyettesíteni, pótolni. De abban már kevésbé, hogy képes lesz-e valaha ennek gondolatával megbarátkozni, elfogadni azt. Nem sikerül teljesen kiürítenie a fejét, de annyira igen, hogy ne essen ki a ritmusból, megmaradjon közöttük a már jól ismert összhang. Mélyen húzza magába a másikat, ajkaival ott érinti, ahol csak lehet, a csúcsot elérve pedig egy mélyről jövő nyögést ereszt az ajkaira, melyből némi morgás lesz, mikor a másik nem hagyja, hogy ennyi idő után teljes egészében megélje, hanem tovább űzi. Fejét a másik vállgödrébe ejtve, halkan pihegi ki magából a történteket. Talán még engedné is a lelkének és a testének azt, hogy egy kicsit lelassuljon, magába szívja a másikat, de elméje aligha képes erre. Majdnem felnevet, mikor meghallja a másik szavait, mert hiába hiszi el, valahogy abszurdnak hat számára ez az egész. - Ühm - nem is mond erre többet, mert megvolt az a pillanat, amikor beszélgetni kívánt. Mondott is sok mindent, de a férfi leállította, egyértelműen jelezve neki, hogy nem kíváncsi erre. Nyelvén van ugyan az, hogy élcelődjön egy kicsit és megkérdezze, hogy nem volt-e más lehetősége az ürítésre, de még erre sem akar szavakat pazarolni. Felesleges vita lenne csak. A felé nyújtott törülközőt elfogadja, segítségével elrendezi magát, majd lecsúszik a pultról, ha kell annak árán is, hogy odébb tolja a másikat. – A ruháimon állsz - úgy pedig kissé nehéz lesz őket felvenni, pucéran pedig mégsem távozhat. Így, ha Marcello érti a célzást és odébb lép, akkor felveszi a földről a ruhákat, hogy szépen egyesével magára húzza őket. Amennyiben nem megy odébb, akkor azt választja, hogy szerez italt és egy jó nagy pohárral tölt magának, mielőtt újra szembe nézne a másikkal.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Csüt. 21 Szept. - 15:28
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
+18 Számára az lenne a megoldás, ha egész éjjel ezt csinálnák; utoljára vagy csak egy ideig, teljesen mindegy a felfogása a dolognak, csak ki akarna adni magából mindent, méghozzá ezzel a nővel. Azt akarja, hogy annyira lefáradjon a teste meg a lelke is, hogy csak kijöjjön belőle gondolkozás nélkül minden, mondjuk Marco esetében nem biztos, hogy ez feltétlenül szükséges, mert van bátorsága beszélni róla, de eddig annyira mérges volt a másikra, hogy hallani sem akarta. Nem csak a szavait, meg a mögöttük húzódó jelentést, de a hangját sem. Most már nem tudja, hogyan kellene hozzáállnia a helyzethez, és amikor a másik nem reagál semmit a szavaira, nem lepődik meg különösebben. Nem kellene, de már elég jól ismeri a rezdüléseit, ezért akkor sem áll az útjába, amikor fel akar öltözni, hiszen idegen helyen van, nem fog vele baszakodni, vagy húzni az agyát. A saját lakásán, vagy a másikén lehet megpróbálná belőle úgy kiűzni a faszságot, ahogy a medencénél tette, de most csak enged, mert már semmi sem ugyanaz, úgyhogy hatással sem akar lenni arra, ami történik. Neki csak a nadrágja lett lejjebb tolva, ezért azt megigazítja, és megteszi a szívességet, hogy öltözés közben nem mustrálja a másikat, mert sosem díjazta, valószínűleg most sem tenné. Bemegy inkább a pultba és készít magának egy whiskyt, miközben tudja, hogy öt sem lenne elég ahhoz, ha veszekedni kezdenek, vagy ahhoz, ha elsétál a másik. De ha az utóbbi megtörténik, legalább szemtanúk nélkül ihatja le magát ezúttal, legalább egyszer. - Iszol valamit? - Kérdezi meg zsigerből, amikor már a jégkockái koccannak a pohár alján, és mivel pultosként kezdte a pályafutását ezen a helyen, bármit el tudna készíteni Fabiolának. Sejti, hogy a kérdés elutasításra kerül, és valószínűleg most kellene elkezdenie beszélni arról, mi van az ő oldalán, de mivel Fabiola még mindig csak menekül minden elől, ami nem csak eszetlen kúrásról szól, nem gondolja, hogy sokat számítana, mi van a lelke helyén, mélyen elrejtve. - Nem mennek most a kamerák, egyébként. - Teszi hozzá a nem is tudja mihez a kijelentést, megerősítve a másikat, hogy nem készült felvétel arról, amit csináltak, vagy ha készült is volna, azonnal menne kitörölni. Ettől a gondolattól megfeszül az állkapcsa, hiszen ő soha és semmire nem használná ezt a nőt, mégis szarabbul áll vele a szénája valószínűleg, mint kibaszott Adrianonak, aki semmi mást nem csinált Fabiolával, mint a saját érdekében használta, ráadásul az apján keresztül. A gondolatra lehúzza a whiskyt, pedig gyűlöli ezt tenni a drágább fajtával, mert szerinte iszonyatos parasztság. Úgyhogy ha Fabiola nem akar inni semmit, vagy már távozóra is fogta, tölt magának még egyet, mert így vagy úgy, de hosszú lesz még ez az este annak ellenére is, ami már megesett.
Vitathatatlan számára az, hogy szüksége volt erre és nem akárkivel, hanem a jelenleg is benne lévő férfivel. Más amúgy sem lenne képes arra, hogy kezelni tudja őt úgy, ahogyan szükséges és ahogyan eléggé kielégítő mindkét félnek. Mások valószínűleg megsértődni azon, hogy a macsó többször ment el úgy, hogy hátulról tolta, mint szemből. De Fabiolát ez nem izgatja, mert nem akar ennyire mélyen burjánzó faszságokkal foglalkozni. Csak élvezn, felfedezni és élni vágyik. Olyan szép elképzelés volt egyébként ez, amíg be nem ütött a szar, ami most is körülveszi a fejét és ami változtat a viselkedésén. Könnyedén kéne túllépnie azon, amilyen út vezetett eddig, hogy tényleg azzal foglalkozzanak, amire ki tudja meddig nem lesz lehetőségük. De a nő annyira le van már fáradva, hogy képtelen jól kontrollálni az agyát. Ezért akarná menekülőre fogni, ezért öltözik, ezért tesz lépést az ajtó felé. Elvégre, ez a szokásuk. Dugás után valaki távozik, leginkább a férfi, de most ugyebár erre várhatna a nő. A távozást azonban megtörik a szavak, amire már muszáj nevetnie, közben pedig megfordulni, hogy a másikra nézzen, ha már beszédre nyitja a száját. - És? Mit kezdjek ezzel az információval Marco?- néz a másikra kissé dühösen és ha most azt kérik tőle, hogy foglamazza meg érthetően, hogy ez miből is ered, képtelen lenne rá. Sok minden kavarog benne és pont nem a kurva kameráról kíván társalogni, nem is érti, hogy honnan jött ez a másiknak. - Rohadtul nem érdekel a kamera, meg a nyugodt italozgatás - fújja ki a levegőt egy szusszra. - Úgy adtam ki magamat neked, mint még soha senkinek és valószínűleg nem is fogom, mert tökéletesen mutattad meg, hogy a tuskó parasztok miként kezelik a nőket. Bár ugye, mit is vártam.. hiszen én ragaszkodtam jobban a semlegességhez. Milyen kurvára be is szoptam ezzel - tárja szét a kezeit, miközben rendesen rázza az ideg minden egyes porcikáját. Nem vár erre választ vagy bármiféle reakciót, mert Marcello már megmutatta neki, hogy felesleges. Ezt leginkább hangos gondolkozásnak mondaná, mint beszélgetés kezdeményezésnek.- De azért örvendek, hogy ürítésre még jó vagyok - és az egészben az a legviccesebb, hogy igazából ezzel tökéletesen meg kéne elégednie. De nem tud. Már nem megy neki, hiába akarta, hogy így legyen. Az férfi egész lénye a kibaszott bőre alá férkőzött és utálja ezért.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Csüt. 21 Szept. - 22:26
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
Ha képesek lennének nekiülni ennek az egésznek, akkor Marco legalább megpróbálna mit kezdeni az érzelmekkel. Nem retteg tőlük, nincsenek vele rossz tapasztalatai, és bár nem a legügyesebb abban, hogy romantikusan kimutassa őket, kurvára igyekezne, ha szükség lenne rá. Az viszont a csökött képességeit megzavarja teljesen egészében, ahogy Fabiola alapjáraton egyébként viselkedik. Amíg a másik kiadja magából a felháborodását azért, amit el szokott várni a férfitől, Marco megcsinálja a második italát, mert ehhez kelleni fog. Két nagyobb kortyból fogyasztja el, mert lehúzni még egyszer nem tudná úgy, hogy ne bassza fel magát rajta, aztán leteszi a pultra a poharat, de nem ereszti el. Másik karjával a pultot támasztja, és figyeli a másik szemeit, mielőtt megszólalna. És igyekszik az ürítés dolgot elengedni, mert tudja, hogy provokálja őt a másik, még ha nem is tudatosan. Soha nem beszélne így kettejükről, mert számára ez sokkal több holmi ürítésnél sőt. Fabiola gondolatban sem lehetett az soha, hogy hogyan? - Ugyanezt érzem, amit te. - Jelenti ki, aztán leveszi a tekintetét a másikról, nem azért, mert ne lenne képes a szemébe mondani, amit akar, hanem mert italt kell készítenie. Annyira jól bírja a piát, hogy kettő itt nem csinál vele szart se, neki pedig kell a hatás, mert Alfonso balhéja, a tiltott szex, meg a kibaszott érzelmek között itt az ideje, hogy valóban agyvérzést kapjon. - Részben. Én kurvára nem félek tőle. - Nem mutogat óvodás módjára vissza a másikra, hogy márpedig a nő igen, de a mondat megfogalmazása tökéletesen visszacsatol ide. Marco agyát ez bassza a legjobban most már, hogy megbántotta egyszer őt a másik, mert kezd feljönni ettől minden, amit a lelkének a helye nem vett volna magára. Ahogy ki akarta rakni, mint egy utolsó kutyát, mert akkor is félt, hogy különben érezni fognak valamit, ahogy ő is elkotródott mindig, mert ezt várta el tőle Fabiola, és sorolhatná napestig. - Nem fogok vitázni veled addig, amíg nem tudod eldönteni, mi a faszt akarsz. Főként tőlem. - Ingatja a fejét, mert közben kész az ital, ő pedig piál tovább, nem jelzésértékűen, de minden porcikája kívánja az alkohol ízét, hatását, mindenét. Olyan szarlavina ez a nyakába, amire azt hitte, készen áll, de az esküvővel, Alfonsoval, meg mindennel együtt ennek lassan inkább csak semmi értelme, amíg nem kerülnek a szükséges szavak kimondásra. - Továbbra is az életemet adnám érted, bármikor. Ha már kitárulkozásról beszélsz, legalább csinálnál úgy, mintha ez számított volna bármikor is valamit neked. - Mondja már kicsit idegesebben, vagdalkozva talán, mert ő sokkal hamarabb kiterítette az összes kibaszott lapját, és most azét kap megint, mert nem vetett hátast attól, hogy szereti a másik. - Kurvára jól tudom, mennyire szeretsz, basszameg. Paraszt lehet, hogy vagyok, de ostoba nem. - Rakja le megint a poharat, és most ő kezd el nevetni, miközben ingatja a fejét. - De úgy éled meg, mint a kibaszott világvégét. - Sziszegi a szavakat, mert ez is rohadtul zavarja, szóval az egész egy hatalmas katyvasz, ő meg lehet túlságosan csökött ahhoz, hogy ki tudja bogozni. Nincsenek meg benne a romantikus gesztusok, amivel a nőket meg lehet enyhíteni, neki csak ez van; a nyers szavai, meg a kibaszott hűsége, amivel bármikor odadobná magát bármi elé, ami ennek a nőnek árthatna bármilyen formában.
Szeme sem rebben, mikor a másik megszólal és nem azért, mert ne érezné azt, hogy a szíve hatalmasat dobban arra, ami hall, hanem azért, mert nem akarja kimutatni, mennyit is ér ez neki. Fabiolának muszáj volt az elmúlt napokban egy bizonyos arcot begyakorolni, azt a fajtát, amiről semmi érzelem nem tükröződik vissza. Miért jó ez neki Marcello közelében? Mert van olyan hülye ez a nő, hogy még vele szemben is védeni próbálja magát. - Hát jó neked, hogy nem – és a kezében rezgő telefonra vezeti a tekintetét. A sofőr az, akivel nem közölte, hogy ne jöjjön és aki már hosszú percek óta vár kint rá. Felveszi, de csak néhány szó erejéig, melyekkel közli, hogy még várjon egy kicsit az autó, majd tekintetét a férfira vezeti. - Teljesen mindegy, hogy mit akarok - mert az nem lehet. Folytathatná így is, de inkább nem fejezi be a mondatot, mert azzal azt sugallja, hogy feladta. De nem adta fel, csak sok volt neki egyben minden és most tör ki belőle igazán. Mert, hogy már korábban is megcsillogtatta magát, Alfonso nyakon öntése, felpofozása, a saját lakásába pedig be se enged senkit, mert ott sem jobbak az állapotok. Teljesen készen van és ezzel nem tud mit kezdeni. Neki rendezettnek, tiszta fejünek kell lenni minden körülmény között. De ez már rohadtul nem megy számára, ami nem csak a mindennapjaira, hanem a munkájra, státuszára is kihat. - De én nem kértem, hogy add értem az életed- sóhajt egyet nagyobbat. - És nem is akarom, hogy ez legyen folyamatosan a fejed felett - mert ez teljesen szétszedi az agyát minden egyes alkalommal. Ő nem akarja azt, hogy Marcello újra és újra kockáztassa az életét, ha csak ránéz. Fabiolát hajtja az izgalom és az, ha tilosban járhat, de nem minden áron. Elege van abból, hogy újra és újra, ha ránéz erre az emberre, az első gondolatok egyike az legyen, hogy veszélyben van miatta. – Kurvára nem igazságos ez az egész – a házasság, az apja fenyegetése, az, hogy Adriano dughatja a rühes ribancát. Semmi sem fer az egészben és utálja, hogy nem ő maga is csak egy szál a sok közül. Először felszisszen, majd ő is elneveti magát, mikor Marcello azt mondja, hogy tudja mennyire szereti őt. Kibaszott erős kijelentés ez, annak fényében, hogy még ő maga sem igazán tudja, sőt ezt a szót nyelvére sem venné senki kedvéért sem, mert azzal némi gyengeséget mutatna. De ő nem akar az lenni, nem lehet az. – Nem akartalak közel engedni, hogy ne veszítselek el - a múlt idő pedig azért van, mert ezt is baszhatja már. Talán már öt évvel ezelőtt is így volt, talán csak most alakult így, nem tudja. De nem az a világvége, hogy milyen érzésekkel rendelkezik a másik iránt, hanem az, ha azok miatt vagy azok ellenére majd elveszti őt. Mert jelenleg nagyon úgy áll a szénájuk, hogy ez bekövetkezik. Fabiola pedig nem tudná megjósolni, hogy akkor miféle picsa jönne elő belőle, de az biztos, hogy nem a legjobb fajta.
Feels so good being bad
There's no way I'm turning back.
★ lakhely ★ :
Staten Island
★ :
★ foglalkozás ★ :
Az ördög ügyvédje
★ play by ★ :
Flávia Santiago
★ szükségem van rád ★ :
Hey Brother there's an endless road to rediscover.
Hey brother do you still believe in one another?
Oh if the sky comes falling down,
for you,
there’s nothing in this world I wouldn’t do
★ hozzászólások száma ★ :
224
Re: in ruins II. - Fabiola & Marco
Pént. 22 Szept. - 15:08
“I don't care if I lose it all (All) on you. I feel the cold of the nightfall (-all, -all). I try to be a good guy, but actin' like a monster. Nobody knows me better than you. I don't care if I lose it all (All)”
Fásultan sóhajt egyet, mert most már talán kezdi látni a másikon, mit is művelnek vele az érzelmek. Az a Fabiola, aki annyi éve keresi a társaságukat, és aki mindig és maximálisan a zsebében tudhatta a két olasz hűségét, bárkit képes lett volna kibelezni azért, amit akar. Vagy tényleg az érzelmek gyengítik meg ennyire, vagy nem akarja ezt a férfit eléggé, és jelenleg Marco nincsen olyan állapotokban, hogy egyiket vagy másikat el tudja viselni, ha kimondásra kerülnének. Neki sosem volt lehetősége megzuhanni semmi szar alatt, mert a családja érdekében robogni kell felfelé, és nem titkolt szándéka pár év múlva úgy visszatérni Nápolyba, hogy a nevét már egészen más szinteken emlegetik, mint amikor öt éve eljött onnan. Igazából ezt is bőséggel kockáztatja azzal, hogy Fabiolára néz, érinti, de nem tudja tovább meghazudtolni önmagát, és amit akar, az a másik. A csalódottság - ami persze az ábrázatára nem ül ki - csak gyűlik benne, mert ő hegyeket döntene le mindenért, amit annyira akar, mint ezt a nőt. Fabiola viszont úgy tűnik, nem akar már tenni semmit. - Hogy a faszomba lenne már mindegy. - Sóhajtja a pultra inkább, mert a zöldjei nem nagyon erőltetik meg magukat, hogy keressék a nő szemeit, úgyhogy inkább elkezd kényelmes tempóban csinálni még egy italt, hátha a beszélgetés végére bebaszik, és a megeredt nyelve elmondja minden gondolatát, amivel végleg elűzné ezt a nőt a klubból, az életéből, mindenből. - Én viszont igen. De nem így. Nem így, hogy te már régen feladtad. - Kimondja, mert magában tartani nem fogja, hogy aztán szétmarja minden nap, amikor a tükörbe néz. Ha az a vége, hogy az ő feje maradjon a helyén, és játszanak biztonságosan, akkor most zárják le, mert az elmúlt két hét bőségesen szétbaszta a fejét ahhoz, hogy ne akarja tovább csinálni. Bármit megtenne, egy valamit kivéve; úgy kitartani, hogy azt a másik fél már nem akarja. Az szerinte a vége mindennek. - Mikor jutottál el ide? Te mióta keseregsz azon, hogy mi igazságos, meg mi nem? - És kezd ideges lenni, mert ha valaki nyalogathatná a sebeit, hogy ez nem igazságos, az valójában ő. Ő az alacsonyabb rangú, akinek a keze meg van kötve, de nem kesereg, hanem hozzáér, mert csak ennek van értelme. De ezt ő megmagyarázni nem tudja, ahhoz nem ért eléggé az érzelmekhez. Végül sóhajt egy nagyobbat arra, amit mond a másik, megrázza a fejét, és belekortyol a következő italba. - Nem veszítettél el. - Ez az igazság, hiszen itt van, dugni akarja, szeretni akarja, mindent, akár a fejének elvesztése tudatában is. Vállalná, ha engednék neki, szóval ez nem arról szól, hogy elveszítette, vagy sem. Ez egy tudatos döntés, és ezt még a csökött Marcello Serra is érti. - Legyetek boldogok. - Olyan érzés ez, mintha három fogát rántanák ki egyszerre, de itt tartanak, úgy néz ki. Ő nem küzdhet, ha a másik nem akar, és nem maradhat, ha nem akarják, hogy maradjon. A legnehezebb azt az illúziót elengednie talán, hogy a csapat, aminek kettejüket gondolta nem is volt valós, csak lehet kényelmes, amíg a szar a nyakukba nem borult igazán. Nem mond már mást, csak odébb lép néhányat, hogy elmossa a poharat, aztán mivel várnak a másikra, őt ismerve elsétál majd, aztán egyszer csak jön a meghívó - valószínűleg csak Alfonsonak -, hogy megtörténjen a közeg nagy eseménye. Ha egy dologtól nem tágít a másik nélkül sem, az a kibaszott golyó, amit Adrianonak tett félre. Segget nem csinál a szájából.
– Soha nem számított ebben a világban, hogy én mit akarok – főleg nem az apjának, aki már kiskora óta terelgette az útját. Igen, Fabiola elhitte, hogy lehet különb, hogy lehet valaki, akinek számít a véleménye és most már dönthet saját maga az útjáról, aztán mi lett belőle? Átbaszták a palánkon, ráadásul a földre tűskéket és szögeket szórtak, hogy rendesen fájjon az érkezés. A feladásra nem mond semmit, mert megannyi ötlete volt a napokban és a két tábla mellé került egy harmadik is, melyen lehetséges opciók szerepeltek, ennek a szarságnak a megszüntetésére. De mi lett az egész vége? Annyira nem találta meg az utat, hogy bedobta az összeset a medencébe és napok óta annak a felszínén úszkálnak. – Azóta, mióta érdekel az életed, meg, hogy jól vagy-e. Hogy nem vittek-e el megint valahova megverni. Hogy nem lőtt-e le valaki. Tudod hányszor fordult meg a fejemben, hogy amíg nekem ott játszanom kell a kurva nagy boldogságot, téged nem ásnak-e el éppen? Ez kibaszottul nem én vagyok, bassza meg – fújja ki ismét ingerülten a levegőt és valószínűleg, ha lenne valami törékeny a kezében, akkor most azt erőből vágná földhöz. – Ez nem kesergés, hanem félelem. Féltelek és ha emiatt kevesebb vagyok a szemedben, akit szánnál, akkor bocs – mert gyakorlatilag így érzi és a szavai is, mintha ezt súgnák a másiknak. Igen, nem önmaga, belátja, hogy ez nagyon kicsúszott a kezében és nem is tud mit kezdeni ezzel a helyzettel. Azért áll itt, mint egy szerencsétlen, ahelyett, hogy dugnának az egyik kanapén, vagy a pult mögött szopná éppen a másikat. Egyszerűen nem tud a helyzetükkel mit kezdeni és ez teljesen megborította. – Igazad van. Nem tudod elveszíteni, ami igazán soha nem is volt a tied – hogy is merhette azt mondani, hogy nem akarja elveszíteni. Fabiola nincs hozzászokva ahhoz, hogy szócsatákat veszítsen, képes magasröptű, mélyen gyökeredző szavakat használni, de valahogy most nincs ehhez sem kedve. Mert érzékeli, hogy teljesen más felé veszik az irányt és a férfi nem jól értelmezi a szavait. Talán még tenne is egy lépést felé, sőt kettőt, hármat, annyit, amennyit kell, hogy kiverje belőle azt a gondolatot, hogy ő feladta. De ekkor valami olyasmi hagyja el a másik száját, amelytől Fabiola agya teljesen elhomályosul. Arca komorrá válik, szája nem nyílik szólásra, tekintete pedig elsötétül. A lehető legkegyetlenebb szavakat tolta most az arcába a másik és a nő, a mindig tüzes, mindig harcoló nő, most nem tud erre mit mondani. Muszáj az égre emelnie a tekintetét, hogy ha véletlenül végre a másik képes lenne ránézni, akkor ne lássa azt, hogy ez mennyire fájt neki. Aztán sóhajt és a telefont a füléhez emeli, hogy szóljon a sofőrnek, hogy most van rá szükség. – Azért ha ez az ajtó becsukódik mögöttem, gondold majd át, hogy ki adott fel és mit – szól még egyet utoljára, majd hátat fordít a másiknak és az említett nyílászáró felé veszi az irányt, hogy akkor ezt most itt lezárják, mert szerinte sincsen semmi értelme annak a vergődésnek, amit képesek levágni.