Mondanám, hogy szorgalmas mintadiák vagyok, de ez egy óriási kamu. Általában benézek első nap, mert akkor még tutira nem tanítanak semmit, meg utána még egy-két hétig hajlandó vagyok bejárni normálisan, az első jegyeim még úgy ahogy nem is rosszak, aztán mindig rájövök, hogy a halálnak sincs ehhez kedve... úgyhogy először mindig csak pár perc késéssel indítok, aztán alig telik el egy-két hónap az évből, és még ébresztőt is "elfelejtek" beállítani, hogy aztán felkeljen olyan harmadik-negyedik óra magasságában, akkor meg már minek bemenni. Szóval így jutunk el oda mindig, hogy gyakorlatilag az évnyitó és évzáró között az egyre lankadó lelkesedésemnek hála a hiányzások és a szar jegyek is csak szaporodnak. Még jó, hogy egy viszonylag lepukkant suliba járok, egy színvonalasabból már tuti kicsaptak volna. Itt sem lenne normális dolog, meg asszem vannak olyanok, akik bejárnak és még tök jó tanulók is, de egyszerűbb a kamuigazolásokat bemutatni az ilyen-olyan megbetegedésekről és játszani a nagyhalált, és év végén felhúzni a jegyeimet, hogy ne húzzanak meg (vagy ha máshol nem, a pótvizsgán). Azt még nem tudom, hogy fogok érettségizni, de az tuti, hogy utána befejeztem és kész passz, nem nekem való ez az iskolába járás. Hiába hitegettem magam, hogy mindenből át fogok idén csúszni... hát nem. Volt olyan tanár, akinek baszta a csőrét a létezésem, mármint a nemlétezésem az óráin, szóval nem adta meg a lehetőséget az utolsó pillanatban. Rohadjon meg, most miatta kell feláldoznom a nyári szünetemből, ha nem akarom még egy évig ennek a csodálatos intézménynek rontani a színvonalát. Úgyhogy gyakorlatilag elsőként hagytam el a sulit, miután jól besértődtem a bizonyítványomba írt karón, lerángattam magamról az egyébként is csak félig-meddig bekötött nyakkendőt és a farmerem zsebébe vágtam, és az inget kettővel lejjebb gombolva érkeztem meg JJ-hez, aki a megbeszéltek szerint tényleg itt várt a sulinál. Nehogymá' azt higgye, hogy jó gyerek lettem idő közben vagy valami. - Na ki bukott